Minulle suhde miehen kanssa oli pelkkä seksisuhde, mies ei ole pystynyt päästämään ns.irti. mistä voisi johtua?
Mies siis tunkenut samoihin paikkoihin ja jopa kotini oven ulkopuolelle tullut koputtelemaan. Onko mies joku riippuvainen?
Kommentit (12)
Ei kai kukaan ylläty siitä, että seksisuhteena alkanut FWB voi muuttua enemmäksi toisen mielessä?
Eiköhän tämä ole juuri seksisuhteiden perusongelma. Toinen ihastuu/rakastuu ja toiselle se on vain pelkkää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan ylläty siitä, että seksisuhteena alkanut FWB voi muuttua enemmäksi toisen mielessä?
Kaikki tulee nykynuorisolle aina yllätyksenä. Siitä on tehty biisikin, "Yllätysten yö".
Mies kohteli minua alussa ihan pelkkänä sänkykumppanina kuten minäkin häntä. Mutta sitten kun kerroin että lopetan tämän suhteen koska ei ole minulle hyväksi alkoikin haraamaan vastaan ja väitti että en ole tosissani. Siksi oli pakko ottaa etäisyyttä ja estää . Ap
Ei kyse ole rakastumisesta, mies vaan haluaisi panna sua edelleen, eikä ymmärrä miksi sua ei kiinnosta.
Taisit antaa liian hyvät kyydit.
Kerroin selvästi etten halua jatkaa, koska olemme molemmat varattuja ja minä ajauduin oikeastaan hänen seuraansa käsittelemättömän masennuksen takia. Hänen mielestään en ollut masentunut vaan kuriton. Nyt käyn terapiassa ja keskityn hoitamaan itseni kuntoon. Ahdistaa vain tuon miehen takia koska en voi tietää vaaniiko jossain vieläkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kerroin selvästi etten halua jatkaa, koska olemme molemmat varattuja ja minä ajauduin oikeastaan hänen seuraansa käsittelemättömän masennuksen takia. Hänen mielestään en ollut masentunut vaan kuriton. Nyt käyn terapiassa ja keskityn hoitamaan itseni kuntoon. Ahdistaa vain tuon miehen takia koska en voi tietää vaaniiko jossain vieläkin. Ap
Laita asiallinen viesti, jossa kerrotaan, että suhde on ohi, ja että et halua häneltä yhteydenottoja tai kontaktin ottamista muutenkaan. Jos pyörii samoissa kuvioissa, niin sille ei voi mitään, silloin et ota itse kontaktia
Miehet ovat niin lapsellisia saannin kanssa.
On päässyt ilmaisen seksin makuun.
Up