Jussi69 haluaa olla kuin hyvät ystävänsä
Jussi69 haluaa olla kuin hyvät ystävänsä:
CHEEK
TENNISPELAAJA
KAIKKI ROCKTÄHDET JOIDEN KANSSA ON OTTANUT KAVERIKUVAN
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Mutku Jussi on lyhyt...:(
Minusta pitkä mies on yksinkertaisesti komea pituutensa takia.
Jos mies on vaikka 2 m pitkä ja roteva ja vahva, niin hän voi vaikka heittää hyökkäävän pienikokoisen Jussi69:n jorpakkoon blondinsa kimpusta.
Minäkin olisin halunnut Jussi69:n , mutta oli tyytyminen tavalliseen nuoreen mieheen. Jotenkin kummasti löysin hänestäkin kuitenkin paljon rakastettavia ominaisuuksia, niin että ei ihan loppuikää ole tarvinnut märehtiä sitä ettei saanut sitä Jussia.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet saattaa olla hämmästyttävän pitkään aivan pihalla näistä asioista.
Itse olin vielä 25 vuotiaana siinä käsityksessä että en vain yksinkertaisesti osaa iskeä naisia. Eli kiinnostusta ei naisten suunnalta tullut, ja omat yritykseni lähestyä torjuttiin nopeasti ja päättäväisesti.
Sen jälkeen heräsin todellisuuteen, ja olen nyt 5 vuoden aikana ottanut hiussiirteen ja kasvattanut melkein 10 kg lihasta kroppaan. Myös koko vaatekaappi on uusittu alusta loppuun.
Ja voin sanoa että naisten suhtautuminen minuun on muuttunut dramaattisesti. Olen harrastanut nyt viimeisen vuoden aikana enemmän seksiä kuin ikävuosina 18-25 yhteensä.
Vihjailetko että Jussi69:llä on keesi..kun on alkanut hiukset lähtee sivuilta?
Ovatko hänen samannäköisiä kuin hän, karu ulkokuori ja takkunen kampaamaton tukka?
Jotkut miehet saattaa olla hämmästyttävän pitkään aivan pihalla näistä asioista.
Itse olin vielä 25 vuotiaana siinä käsityksessä että en vain yksinkertaisesti osaa iskeä naisia. Eli kiinnostusta ei naisten suunnalta tullut, ja omat yritykseni lähestyä torjuttiin nopeasti ja päättäväisesti.
Sen jälkeen heräsin todellisuuteen, ja olen nyt 5 vuoden aikana ottanut hiussiirteen ja kasvattanut melkein 10 kg lihasta kroppaan. Myös koko vaatekaappi on uusittu alusta loppuun.
Ja voin sanoa että naisten suhtautuminen minuun on muuttunut dramaattisesti. Olen harrastanut nyt viimeisen vuoden aikana enemmän seksiä kuin ikävuosina 18-25 yhteensä.