Onko se todellista rakkautta
Jos kuitenkin vähänväliä on toiseen tyytymätön ja valittaa jostain asiasta. Minulla on varmaankin jotenkin lapsellinen käsitys, että tosirakkaus olisi sitä että näkee toisen täydellisenä.
Kommentit (5)
Kukaan ei ole täydellinen, ja mun mielestä "tosi"rakkautta on pystyä rakastamaan epätäydellistä itseä sekä muita. Siinäpä haastetta :)
Vierailija kirjoitti:
No on aika lapsellinen käsitys. Eikä sillä, että koko ajan valittaa pitäisi tai kannattaisi.
Niin, toinen on siis vikoineenkin täydellinen, eikä niistä vioista tee edes mieli valittaa, ainakaan kokoaikaa. Miksi ihmiset sitten on sellaisen tyypin kanssa, joka ei ole omasta mielestään täydellinen ja kaikki hänessä vaan ärsyttää.
Herättihän se vähän ihmetystä, kun minulle hoettiin miten rakastaa ja olen täydellinen ja paras, mutta toinen puoli ajasta sitten meni lyttäämiseen, miten en osaa mitään ja olen muutenkin ihan kelvoton jäte. Rupesi hieman tuntumaan, ettei joku täsmännyt siinä kuviossa.
No on aika lapsellinen käsitys. Eikä sillä, että koko ajan valittaa pitäisi tai kannattaisi.