Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se todellista rakkautta

Vierailija
14.06.2021 |

Jos kuitenkin vähänväliä on toiseen tyytymätön ja valittaa jostain asiasta. Minulla on varmaankin jotenkin lapsellinen käsitys, että tosirakkaus olisi sitä että näkee toisen täydellisenä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on aika lapsellinen käsitys. Eikä sillä, että koko ajan valittaa pitäisi tai kannattaisi.

Vierailija
2/5 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole täydellinen, ja mun mielestä "tosi"rakkautta on pystyä rakastamaan epätäydellistä itseä sekä muita. Siinäpä haastetta :)

Vierailija
4/5 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on aika lapsellinen käsitys. Eikä sillä, että koko ajan valittaa pitäisi tai kannattaisi.

Niin, toinen on siis vikoineenkin täydellinen, eikä niistä vioista tee edes mieli valittaa, ainakaan kokoaikaa. Miksi ihmiset sitten on sellaisen tyypin kanssa, joka ei ole omasta mielestään täydellinen ja kaikki hänessä vaan ärsyttää.

Vierailija
5/5 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättihän se vähän ihmetystä, kun minulle hoettiin miten rakastaa ja olen täydellinen ja paras, mutta toinen puoli ajasta sitten meni lyttäämiseen, miten en osaa mitään ja olen muutenkin ihan kelvoton jäte. Rupesi hieman tuntumaan, ettei joku täsmännyt siinä kuviossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi