Millainen sairaanhoitaja levittää koronarokotevastaisuutta?
Kommentit (17)
Sellainen joka hoitaa veritulppapotilaita.
Sellainen jolla on lääketieteellinen eikä poliittinen ja musta tuntuu käsitys rokotteesta.
haluatko keskustella etsikon ajasta, kadotuksesta ja synnintunnosta?
Rokottaminen on lisännyt enemmän hoitajien työtä kuin korona, joten tuskin ainakaan tuosta syytä kuin aloituksessa veikataan.
Totuudesta kertova.
Etkö tiedä mikä virka on kokeellisella piikillä?
Fimean tilastot. Vielä odottaa tuhansia juttuja käsittelyä.
tapasin talvella sellaisen sairaanhoitajan, joka erikseen siis kertoi minulle olevansa sh ja halusi varmistaa etten käyttäisi turhaan maskia, koska ne eivät suojaa yhtään ja että en ottaisi rokotetta, koska niillä halutaan tuhota väestö. Kun kyselin missä hän on sairaanhoitajana, hän kertoi irtisanoutuneensa, kun hänet pakotettiin käyttämään maskia normaalissa potilastyössä. Tapasin hänet sitten uuden työnsä parissa. (tarkistin muuten vielä oliko oikeasti sh, ja ainakin rekisterin mukaan oli). jäin miettimään että miksi sairaanhoitaja toimii noin, että jakaa valetietoa ja toisaalta, että missä jamassa koulutus on, kun tuollaisillakin tiedoilla voi valmista sairaanhoitajaksi. Pelottaa, jos tuollainen "en käytä maskia!" tulisi hoitamaan minua joskus sen jälkeen kun olisi hoitanut jotain tarttuvaa tautia sairastavaa potilasta.
Ei ole koronaroktoevastaisuutta mutta on koeaine-kriittisyyttä
Vierailija kirjoitti:
tapasin talvella sellaisen sairaanhoitajan, joka erikseen siis kertoi minulle olevansa sh ja halusi varmistaa etten käyttäisi turhaan maskia, koska ne eivät suojaa yhtään ja että en ottaisi rokotetta, koska niillä halutaan tuhota väestö. Kun kyselin missä hän on sairaanhoitajana, hän kertoi irtisanoutuneensa, kun hänet pakotettiin käyttämään maskia normaalissa potilastyössä. Tapasin hänet sitten uuden työnsä parissa. (tarkistin muuten vielä oliko oikeasti sh, ja ainakin rekisterin mukaan oli). jäin miettimään että miksi sairaanhoitaja toimii noin, että jakaa valetietoa ja toisaalta, että missä jamassa koulutus on, kun tuollaisillakin tiedoilla voi valmista sairaanhoitajaksi. Pelottaa, jos tuollainen "en käytä maskia!" tulisi hoitamaan minua joskus sen jälkeen kun olisi hoitanut jotain tarttuvaa tautia sairastavaa potilasta.
Olet kuin hypnotisoitu.
Etkö tosiaan tajua ettei maski suojaa viruksilta?
Agenda on. Se ei ole parantaminen vaan kuolema.
Vain yksi totuus. Muut deletoidaan.
Miksi Amerikassa lahjotaan piikin ottajia?
Sellainen, jolla on älliä ja omatunto kunnossa.