En ole syönyt tänään
En ole saanut tänään syötyä mitään, kun on niin paha olla eron takia.
Pitäisikö ottaa edes joku hyöty tästäkin ja pitää paastoa joku päivä?
Painoa on tullut talven ja kevään aikana 3-4 kiloa, ei haittais vaikka lähtis pois vähän.
Kommentit (22)
Napostele jotain porkkanoita ja pähkinöitä.
No mikäs siinä, jätä väliin jos pystyt nukkumaan tyhjällä mahalla.
Itse olen tänään poikkeuksellisesti jo syönyt. Ei ole pitkään aikaan tullut kokonaista vuorokautta oltua syömättä, muutamia vuosia sitten harrastin melko useinkin useamman päivän paastoja.
Ei joka päivä tarvitse syödä. Niin vain sanotaan jotta saataisiin myynti mahdollisimman suureksi. Ajattele omilla aivoillasi.
Juo smoothie, juotava jogurtti.. Ei se olo ainakaan paremmaksi muutu sillä että et huolehdi itsestäsi.
Elimistösi on oikeassa. Jos ei tee mieli syödä, niin älä syö.
Suosittelen myös käyttämään tilaisuuden hyödyksi. Paasto silloin tällöin on terveydeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eroaa nykyään.
Ei nyt sentään. Avioliitoista vain puolet päättyy eroon. Avioliitoista en muista nähneeni vastaavaa tilastoa. Onko jollain tietoa asiasta?
Noin joka neljäs Suomessa rekisteröity ensimmäinen avioliitto päättyy edelleen eroon.
Eron vaikutus onnellisuuteen
Eroaminen onnettomasta avioliitosta ja uudelleen avioituminen lisää Yhdysvalloissa tehdyn tutkimuksen mukaan selvästi onnellisuutta. Eronneet ja yksin eläneet ovat raportoineet lisääntyneestä tyytyväisyydestä, vankemmasta itsetunnosta ja paremmasta yleisestä terveydentilasta. Onnettomaan liittoon jääminen liittyy muunlaisiin aviosuhteisiin verrattuna vähempään onnellisuuteen ja tyytyväisyyteen elämää kohtaan, heikompaan itsetuntoon, heikompaan yleiseen terveydentilaan sekä kohonneeseen psyykkiseen hätään. Eroon liittyvien stressitekijöiden johdosta eronneet ovat kuitenkin keskimäärin vähemmän onnellisia kuin naimisissa olevat.[8]
Laitoin nyt kanafileitä paistumaan että saa proteiinia edes. Eilenkin sain vasta illalla ihan hivenen syötyä.
Mulla on syömishäiriö-taustaa ja vieläkin tapana reagoida suruihin syömättämyydellä. Viime erossa laihduin alipainon puolelle ja aloin jo lemuamaan kloriitilta kun en saanut mitään alas ja urheilin ilman ravintoa. Nyt en tosin ole jaksanut muuta kuin itkeä sohvan nurkassa.
En nyt oikein tiedä, mikä pointti tässä vuodatuksessa oli. Kaipaan varmaan vaan juttuseuraa, kiitos.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Laitoin nyt kanafileitä paistumaan että saa proteiinia edes. Eilenkin sain vasta illalla ihan hivenen syötyä.
Mulla on syömishäiriö-taustaa ja vieläkin tapana reagoida suruihin syömättämyydellä. Viime erossa laihduin alipainon puolelle ja aloin jo lemuamaan kloriitilta kun en saanut mitään alas ja urheilin ilman ravintoa. Nyt en tosin ole jaksanut muuta kuin itkeä sohvan nurkassa.En nyt oikein tiedä, mikä pointti tässä vuodatuksessa oli. Kaipaan varmaan vaan juttuseuraa, kiitos.
Ap
Voimia sinulle. Yritä syödä, että jaksaisit taistella itsesi pois surusta. Olet urhea, kaunis, ihana ja vahva. Selviät kyllä aina, vaikka mitä vastoinkäymisiä tulisi! -sivusta
Olen vakuuttunut että löydät poikkeuksellisen onnellisen suhteen.
Valmistaudu siihen, ole viisas äläkä näännytä itseäsi vinttikoiran näköiseksi. Haluathan olla parhaimmillasi kun tapaat tosi rakkautesi.
Pää pystyyn.
Et tule laihtumaan noin. Googleta
Popsi kanafileitä että vahvistut, kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu, onhan kesä edessä ja koronakin kohta kukistettu.
Mahtavia sinkkujakin pilvin pimein, saat innokkaimpia lyödä näpeille!
Nauti vapaudesta niin kauan kuin sitä kestää.
Paasto on hyvästä. Nykyään on joku ihmeen kuvitelma, että ihmiskeho tarvitsee ruokaa muutaman tunnin välein. Toki siihen on moni tottunut. Rasva on sitä varten, että elimistö ottaa siitä energiaa kun ruokaa ei ole saatavilla.
Tiistaina aloitan 5 päivän paaston. Wish me luck.
Vierailija kirjoitti:
Olo on ainakin tuplasti pahempi, jos ei syö mitään! Laita vaikka kello soimaan ruoka-aikoina ja syö edes jotain. Kyllä se olo vielä helpottaa <3
Minulle tulee paastoamisesta hyvä olo. Ei mielestäni tarvitse väkisellä syödä.
Olo on ainakin tuplasti pahempi, jos ei syö mitään! Laita vaikka kello soimaan ruoka-aikoina ja syö edes jotain. Kyllä se olo vielä helpottaa <3