Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menossa ensi viikonloppuna erittäin lupaavan tyypin kanssa treffeille! Nyt mammat ja ukot vinkkejä millä keinoilla saisin tämän napattua itselleni!

Vierailija
13.06.2021 |

Pitkä, mukavan oloinen (viesteissä), hyvä ammatti, komea, rento ja sopiva sekoitus sohvaperunaa ja urheilijaa!

Olen treffeillä aina nolo ja yleisesti olen kiusallinen. Nyt haluaisin onnistua kerrankin!

Antakaa paukkua jopa tyhmiäkin asioita millä saan miehen kiinnostumaan ja millä herätän ihastumista! Feikkaamaan en ryhdy, olen mitä olen mutta toki voin koittaa lieventää typeriä piirteitäni 😂

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käy suihkussa, pese hampaat, aja parta. osta uudet kalsarit ja vaatteet, joku mies voi lähteä makutuomariksi.

maksa treffit, pihiys on turnoff. älä ole perässä vedettävä kivireki. hoidata hampaat kuntoon, käy parturissa.

älä mene treffeille rikkinäisissä ja likaisissa kengissä ja vaatteissa. muista ostaa kukkia tai joku kiva pieni lahja. muista olla aloitteellinen ja aidosti kiinnostunut. 

Tää oli tosi hyvä

Ole ajoissa, odota oven ulkopuolella, äläkä mene ilman häntä pöytään. Avaa ovi, ota takki, kysy mitä hän haluaisi. Nää on kosiomenot, kukaan ei odota että kustannat loppuun ikää, vaikka nyt tarjoatkin.

Ole ystävällinen ja antelias ja kohtelias.

Vierailija
22/25 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole seurallisella ja iloisella päällä. Ehdota uutta näkemistä treffien lopuksi. Vaihtakaa puhelinnumeroita. Halatkaa lopuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat paljaaltaan takapuolta ensitreffeillä.

Vierailija
24/25 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on olla oma itsensä ja sellainen miellyttävä. Ja ennenkaikkea, ei pihistellä siellä kammarin puolella. Jos mies haluaa peräreikää niin sitä annetaan sitten.

Vierailija
25/25 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:n treffit meni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan