Menossa ensi viikonloppuna erittäin lupaavan tyypin kanssa treffeille! Nyt mammat ja ukot vinkkejä millä keinoilla saisin tämän napattua itselleni!
Pitkä, mukavan oloinen (viesteissä), hyvä ammatti, komea, rento ja sopiva sekoitus sohvaperunaa ja urheilijaa!
Olen treffeillä aina nolo ja yleisesti olen kiusallinen. Nyt haluaisin onnistua kerrankin!
Antakaa paukkua jopa tyhmiäkin asioita millä saan miehen kiinnostumaan ja millä herätän ihastumista! Feikkaamaan en ryhdy, olen mitä olen mutta toki voin koittaa lieventää typeriä piirteitäni 😂
Kommentit (25)
Ole seurallisella ja iloisella päällä. Ehdota uutta näkemistä treffien lopuksi. Vaihtakaa puhelinnumeroita. Halatkaa lopuksi.
Annat paljaaltaan takapuolta ensitreffeillä.
Tärkeintä on olla oma itsensä ja sellainen miellyttävä. Ja ennenkaikkea, ei pihistellä siellä kammarin puolella. Jos mies haluaa peräreikää niin sitä annetaan sitten.
Tää oli tosi hyvä
Ole ajoissa, odota oven ulkopuolella, äläkä mene ilman häntä pöytään. Avaa ovi, ota takki, kysy mitä hän haluaisi. Nää on kosiomenot, kukaan ei odota että kustannat loppuun ikää, vaikka nyt tarjoatkin.
Ole ystävällinen ja antelias ja kohtelias.