Osaisitteko kertoa
että ei kai kuntouttava työtoiminta voi alkaa vielä kesän aikana? Ens viikolla soittaa henkilö, jonka kanssa tarkoitus sopia tutustumiskäynneistä. Saan toisen koronarokotteen vasta elokuussa ja toivoisin alkavan vasta silloin :/ Ahdistaa niin paljon nyt 😐
Mulla on lisäksi inhottava vaiva kesäisin, kun jalkapohjat kuumenee liikaa aina ulkoa tullessa. Äiti ja sisko vain sanoi, että tuskin alkaa vielä kesällä, mutta kyllähän vakituisessa paikassakin joutuu olemaan kesällä töissä. Toi kuitenkin eri asia, kun saa palkkaa eikä pelkästään 9 euron korvausta päivältä, jota voidaan pitää orjatyönä.
Voinko ite vaikuttaa alkamisaikaan vai tuleeko sanktioita tuosta? Voin kai ainakin kertoa olevani ahdistunut koronan takia ja toivovani siksi, ettei ihan heti ala?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi alkaa ja yleensä näillä leikki työpaikoilla onkin kaikkea puuhaa kesällä. Siitä pitää huolen tukityöllistetyt kuntakokeilun työntekijät. Typ pitää huolen että et saa mielen rauhaa
:(
Lisäksi vielä, kun olen vanhempieni luona paljon enkä haluaisi heihin tartuttaa koronaa, ja tämäkin huolettaa :/ Kun toisen rokotteen saan, se ainakin suojaa vakavammalta tautimuodolta.
Saat ehkä lääkäriltä diagnoosin todistuksen ahdistuksesta, jolloin työtoiminnan aloitusta voi siirtää.
Mikä siinä ahdistaa? Työtoiminta paikat on olleet toiminnassa koko korona ajan. Niin kuin monet muutkin työpaikat. Toimareilla on usein ollut maskipakko, nyt aletaan mennä suosituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä ahdistaa? Työtoiminta paikat on olleet toiminnassa koko korona ajan. Niin kuin monet muutkin työpaikat. Toimareilla on usein ollut maskipakko, nyt aletaan mennä suosituksiin.
Oon kuullut yhdeltä kaverilta, joka ollut kuntouttavassa, ettei yhdessä paikassa käytetty maskeja ollenkaan ja toikin ahdistaa :/
Kyllä voi alkaa ja yleensä näillä leikki työpaikoilla onkin kaikkea puuhaa kesällä. Siitä pitää huolen tukityöllistetyt kuntakokeilun työntekijät. Typ pitää huolen että et saa mielen rauhaa