Miten olette hoitaneet tavaroiden noutamisen exän luota eron jälkeen?
Menikö kaikki kuten piti vai syntyikö riitaa tavaroista ja noudosta?
Kommentit (10)
Alle 20v oli tilanne että piti noutaa omasta asunnosta tavaraa /vaatetta, siinä oli muutama poliisi mukana. Tyyppi oli väkivaltainen, ei se mikään normaali parisuhde ollut, ennemmin parisuhteettomuus.
Kävin viemässä ihan oma-alotteisesti että ei tule syytä tulla käymään.
Erosta n. 6 vuotta, exä ei päästä mua asunnolle hakemaan niitä, koska pelkää, että kostan jotain? Kaikki nää vuodet sanonu että käy mun tavarat läpi "kun ehtii" ja laittaa sitten postissa. :'D Exä kaiken lisäksi työtön, joten aikaa kyllä olisi. Olen luopunut toivosta, että saisin omaisuuttani koskaan takaisin.
Ei siellä mitään arvokasta siis ollut, jotain meikinjämiä, pari vaatetta, shampoota/hoitoainetta yms. Olisin mielelläni ottanut silti takaisin, mutta yritä nyt sitten saada tollaselta vainoharhaiselta niitä perittyä.
Moottoripyöräkerhon pojat haki. Tuli epähuomiossa vähän ylimääräistäkin.
Otin omiani matkaan. Paljon jätin exälle, kun lapset jäi sinne. Ex sitten palautteli astioita ym, kun itse muutti naisensa luo.
Asuin vielä vuoden eron jälkeen eksän luona ihan kämppäkaverina.
Kävin vain hakemassa ja samalla pantiin vielä kerran.
Ensimmäinen ex jonka kanssa asuttiin yhdessä hoitui aika mallikkaasti sovussa, kumpikin vei kyydeillään omansa ja mä vielä vein hänen kamojaan kun satuin noutamaan omiani samalla.
Seuraava ex oli väkivaltainen alkoholisti, joten kun oli pettämisreissullaan niin kävin kamani todella rivakasti ilman mitään ilmoitusta kun oli poissa ja hän palasi tyhjempään kotiin, ei asuttu yhdessä virallisesti.
Sen jälkeinen ex, erottiin niin monta kertaa että joku kerta vain oli viimeinen. Tavaroita jäi puolin ja toisin, eikä kumpikaan kysellyt perään. Turhaa se olisi ollutkin kun mies oli niin mahdoton ja muuttanut toisen kanssa yhteen jo pari kuukautta ennen meidän eroa. Ei asuttu yhdessä virallisesti.
Tän viimeisen luokse en edellisistä viisastuneena edes jättänyt tavaroita, joita saattaisin tarvita vaan ostin sinne tuplakappaleen tarvikkeitani. Joitakin vaatteitaan jäi mun luo. Erottiin vasta joku päivä sitten, en tiedä kaipaileeko niitä joskus takaisin ja nyt ikävöin ja nuuskuttelen sen likaisia vaatteita ja nukun niiden kanssa..
Oliko poliisit mukana auttamassa tavaroiden kantamisessa . Jos ex puoliso olisi ottanut mukaan poliisit niin en olisi antanut mitää tavaroita ja olisi taluttanut poliisit pois.
Olen kyllä hoitanut.