Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko rakkauteen?

Kysynpähän vaan
13.06.2021 |

Tarkoitan nyt ”romanttista parisuhde” rakkautta?

Mitä se sinulle tarkoittaa?

Uskotko rakkauteen?

Vaihtoehdot

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, mutta omalla kohdalla hankala löytää, etenkin jos ei aktiivisesti etsi :D

Vierailija
2/46 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole rakastanut ketään eikä kukaan ole rakastanut mua takaisin romanttisessa mielessä. Siksi tämä romanttisen rakkauden käsite tai toisesta ihmisestä välittäminen ovat mulle täysin vieraita asioita. Voiko uskoa sellaiseen, josta ei ole ikinä nähnyt ainottakaan todistetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska minulla on lapsia ja koiria.

4/46 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sellaiseen, että jokaiselle on maagisesti yksi ainoa oikea, jonka suuret mystiset voimat ovat tarkoittaneet toteutuvaksi, mutta sellaiseen joo, että johonkuhun ihastutaan irrationaalisesti laajassa skaalassa vähäksi aikaa ja sitten se muuttuu vaan kaveruudeksi ja/tai kohde vaihtuu. Eli vastaus ei ole jyrkkä ei eikä jyrkkä kyllä.

Vierailija
5/46 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, mutta ihmiset ovat kovin itsekkäitä, enkä ole kokenut sitä että joku todella ajattelisi minun parastani. tai tekisi jotain, koska ilahtuisin siitä. Yleensä taustalla oma hyödyntavoittelu. Hyväksikäyttäjiä kaikki tyynni.

Vierailija
6/46 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys! Enää en usko. Uskon ihmisen tarpeeseen lisääntyä, himoon ja taloudellisen turvallisuuden tarpeeseen, mutta romanttiseen rakkauteen enää usko. Se on surullista, mutta näin se vain minulla on. Positiivista tässä on se, että en etsi enkä haaveile enää romanttisesta rakkaudesta ja elämässä on rauha ja tyytyväisyys.

Nainen, 50 v.

Vierailija
7/46 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi, lähipiirissä oli pariskunta, joka on säilynyt mielessäni esimerkkinä tosirakkaudesta. Rakkauden vain näki heistä, kohtelivat toisiaan hyvin, oli läheisyyttä, olivat sitoutuneet toisiinsa. Hyvin yksinkertaista loppupeleissä, mutta nykymaailmassa hankala löytää.

Vierailija
8/46 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska olen itse kokenut sen.

Vierailija
9/46 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Mutta ei sitä ole kaikille tarkoitettu ja minä olen yksi heistä.

Vierailija
10/46 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai uskon. Löysin oman rakkaani 25 vuotta sitten ja rakastamme vieläkin ihan täysillä. Niin minun kuin miehenikin vanhemmat ovat olleet parisuhteissansa jo yli 50 vuotta ja rakastavat vieläkin toisiaan todella lämpimästi.

Vierailija
11/46 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, koska minulla on lapsia ja koiria.

Sairasta, aloituksessa puhuttiin romanttisesta rakkaudesta.

Vierailija
12/46 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, mutten diibadaabarakkauteen tai avioliittoon. Uskon rakkauteen, jossa toista ihmistä ei tarvita mihinkään (puolisoksi, lastentekoon, kotileikkeihin, täyttämään kulissit...), vaan olemaan oma itsensä.

Vierailija
13/46 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, mutten diibadaabarakkauteen tai avioliittoon. Uskon rakkauteen, jossa toista ihmistä ei tarvita mihinkään (puolisoksi, lastentekoon, kotileikkeihin, täyttämään kulissit...), vaan olemaan oma itsensä.

Tämä on hyvin lähellä sitä, miten minä rakkautta kuvailisin.

Toivon että sellaista on olemassa, mutten ole mitään todisteita siitä kokenut, tai edes nähnyt....

Vierailija
14/46 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä minullakin. Lisään vielä listaan seksin.

Vierailija
15/46 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän väliin tällainen hyvän mielen video.

Vierailija
16/46 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon yleisesti, mutten omalla kohdallani.

Vierailija
17/46 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä biisi.

Vierailija
18/46 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvin lähellä sitä, miten minä rakkautta kuvailisin.

Toivon että sellaista on olemassa, mutten ole mitään todisteita siitä kokenut, tai edes nähnyt....

Hyvät ystävyyssuhteet ovat juuri tällaisia "rakkaussuhteita". Oikeastaan rakkaus on syvä ystävyyssuhde, ei riippuvuussuhde, mitä perinteiset parisuhteet ja liitot ovat.

Vierailija
19/46 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, vaikka en henkilökohtaisesti ole kokenut tai tule kokemaankaan (ei kiinnosta). Mutta olen nähnyt muiden ihmisten aitoa romanttista rakkautta.

Vierailija
20/46 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka omat kokemukset ois huonoja niin oishan se hassua olla täysin uskomatta. Vähän kun järjellä ajattelee, niin tajuaa että totta kai sitä rakkautta on olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi