Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette tänään tehneet?

Vierailija
13.06.2021 |

Minä en ole käynyt äänestämässä enkä menekkään.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla puutarhatöitä, sitten käytiin sukulaisten luona ja tämän jälkeen grillasimme ruokaa. Nyt mies katsoo jalkapalloa, minulla on tulosilta auki tuossa ja samalla lueskelen tätä palstaa. 

Ja mekin äänestimme ennakkoon. Mies heti, kun alkoi, minä vika päivänä. Niin tapojemme mukaista :D

Vierailija
42/47 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein 2,5 tuntisen pyörälenkin ja poikkesin samalla alppiruusupuistolla. Olin myös hierottavana ja kohta saunaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa, katoin elokuvan, kävin lenkillä ja äänestämässä. Harvinaisen vähän tullut tehtyä mitään tänään

Vierailija
44/47 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättiin tänä aamupäivällä mökillä  sateen ropinaan. Leivoin aamiaissämpylöitä. Syötiin aamupala ja sitten aloimme laittamaan mökkiä siistiksi lähtöä varten. Kotiin päästyä söimme, laitoin pyykit koneeseen, astianpesukoneen päälle ja sitten lähdin salille. Salin jälkeen pyykit kuivumaan ja uusi koneellinen pesuun. Nyt syön taas ja kohta suihkuun ja taas uusi koneellinen pyörimään. 

Vierailija
45/47 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt äänestämässä koko perheen voimin, sen jälkeen käyty raskaalla shoppailureissulla ostamassa lapsille (ja vähän minulle ja miehelle) kesävaatteita ja shoppailun lomassa kahvilla. Tehty iltaruoaksi salaattia ja nyt saunanraikkaina istahdettiin sohvalle katsomaan vaalilähetystä.

Vierailija
46/47 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin ja pakkasin, ajoin 350 km, kuskasin lapsen äänestyspaikalle ja käytiin parissa kaupassa. 

Meillä on tenavan kanssa vähän eri kanta sopivimmista kuntapäättäjistä

Vierailija
47/47 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt pyöräilemässä, seurannut pojan futistreenejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän