Mitä olette tänään tehneet?
Kommentit (47)
Tein 2,5 tuntisen pyörälenkin ja poikkesin samalla alppiruusupuistolla. Olin myös hierottavana ja kohta saunaan.
Kävin kaupassa, katoin elokuvan, kävin lenkillä ja äänestämässä. Harvinaisen vähän tullut tehtyä mitään tänään
Herättiin tänä aamupäivällä mökillä sateen ropinaan. Leivoin aamiaissämpylöitä. Syötiin aamupala ja sitten aloimme laittamaan mökkiä siistiksi lähtöä varten. Kotiin päästyä söimme, laitoin pyykit koneeseen, astianpesukoneen päälle ja sitten lähdin salille. Salin jälkeen pyykit kuivumaan ja uusi koneellinen pesuun. Nyt syön taas ja kohta suihkuun ja taas uusi koneellinen pyörimään.
Käynyt äänestämässä koko perheen voimin, sen jälkeen käyty raskaalla shoppailureissulla ostamassa lapsille (ja vähän minulle ja miehelle) kesävaatteita ja shoppailun lomassa kahvilla. Tehty iltaruoaksi salaattia ja nyt saunanraikkaina istahdettiin sohvalle katsomaan vaalilähetystä.
Siivosin ja pakkasin, ajoin 350 km, kuskasin lapsen äänestyspaikalle ja käytiin parissa kaupassa.
Meillä on tenavan kanssa vähän eri kanta sopivimmista kuntapäättäjistä
Käynyt pyöräilemässä, seurannut pojan futistreenejä.
Ja mekin äänestimme ennakkoon. Mies heti, kun alkoi, minä vika päivänä. Niin tapojemme mukaista :D