Tori-ilmoitukset ilman puhelinnumeroa
Jätinpä taas nopeat torikaupat tekemättä, kun en saanut riittävän nopeasti yhteyttä myyjään.
Tiedoksi: jos haluat että kauppa käy, laita puh.nro näkyviin.
-Turhautunut
Kommentit (45)
Mä en vastaa kuitenkaan jos olen
- töissä
- kakalla
- hautajaisissa tai häissä- no ok, ei niitä ole edes joka vuosi, mutta periaatteessa
- vapaaehtoistöissä
- nukkumassa, ajastettu äänettömyys 21.30-6.30, haluan rauhan vähän pitempään kuin pelkän uniajan
- salilla tai muussa harrastuksessa
- suihkussa tai saunassa
Saatan näissä tilanteissa, jos puhelin on mukana, mutta usein ei ole, vilkaista kuka soittaa, mutta outoihin numeroihin en vastaa, ennen kuin olen selvittänyt kenen numero on.
Sähköpostista tulee ilmoitus puhelimeen, päivittyy 15 minuutin välein. Ei ole kohdallani yhtään hitaampi tapa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että tulee sähköpostiini ja torisovellukseen. Tekstiviesti on kuitenkin nopeampi, näkee ilman sovellusten avaamista. Itse laitan nron näkyviin myös siksi, että moni haluaa soittaa ja kysyä lisää tuotteesta ilman pitkiä viestinäpyttelyjä. Puhe kun kuitenkin on nopeampaa kuin viestinvaihto.
Ap
Pitäisiköhän sun siirtyä ihan digiaikaan jo? Ei kukaan enää jaa puhelinnumeroja netissä, ellei kerjää ongelmia. Ostajista puolet on ulkomaalaisia miehiä, että ihan tiedoksi.
Ei kannata jakaa puh. Nroa tuolla.
Juu, en ole laittanut numeroani mihinkään julkisesti. Ja hyvä niin, kaikenmaailman hulluja sitä on nähty ostajissakin.
Sitten on näitä ostajiakin, jotka eivät vastaa moneen päivään. Samaan aikaan joku muu olisi innoissaan ostamassa tuotteesi, mutta kun se Ensimmäinen ei vastaa tai vastaa, mutta yksisanaisesti ja homma ei etene millään:
- Hei. Onko vielä myytävänä?
- Heippa, onhan se.
4 päivää...
- Haluun ostaa sen.
- OK. Postitanko vai noudatko?
3 päivää....
- Voin noutaa.
- Selvä. Osoite on XX-katu 3. Käykö vaikka huomenna klo 18?
5 päivää.....
- joo voisin noutaa. Ootko kotona puolentunnin päästä?
- Hei. Olen töissä, en ole vielä kotona. Sopiiko vaikka klo 20?
7 päivää....
- Hei. Tuotko sen tänne mulle kun ei oo autoo? Puolet hinnasta veke?
Jne. Jne.
Minä en enää laita numeroa sinne. Enkä oikeaa nimeä. Ja hakupaikankin sovin kotitien päähän.
Nimittäin yksin "onnistuneiden" kauppojen jälkeen yksi setä ajatteli olevansa kaikkien myytävien tuotteiden suhteen etusijalla ja painosti myymään hänelle mm laittamalla minulle viestejä, että "hän tietää missä asun."
Kaikenlaisia se leipä elättää. Nopeat kaupat ei mene turvallisuuden edelle.