Poika 18 v ei halua äänestää ehdolla olevaa veljeäni!
Onhan se nyt selvä että perhettä autetaan vaikka olisi erisuuntaiset mielipiteet!
Kommentit (18)
Millä tavalla äänestäminen auttaisi veljeäsi? Eikö äänestämisessä ole kyse enemmän mielipiteistä kuin auttamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu ketä äänestää?
Kyllä minä haluan tietää mitä minun talossani tapahtuu. Niin kauan kun asuu kotona on tiettyjä sääntöjä.
Miksi äänestää jos puolue on väärä ja veli ei kuitenkaan pääse läpi? Silloin antaa äänen väärälle.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla äänestäminen auttaisi veljeäsi? Eikö äänestämisessä ole kyse enemmän mielipiteistä kuin auttamisesta?
Tottakai se auttaa jos veli pääsee valtustoon.
Noin ehkä fantasia maailmassa, haisevat apinat eivät osaa elää keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veli haluaa lisäää puuhaa? Miksi hän ei auta sen suhteen itse itseään?
Tee poikasi perinnöttämäksi, niin oppii kunnioittamaan vanhempia sukulaisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos enonsa on mulkku?
Jos eno on eno eikä täti, niin silloinhan hänellä pitäisi kyseinen vehje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla ja veljelläsi on sama kasvatus ymmärrän oikein hyvin poikaasi ja varmasti pojan valita on parempi.
On varmaan elämänsä varrella tajunnut millainen mulkku on. En minäkään äänestäny Sanna Maria mutta nyt kukkuu avustaja kaartinsa kanssa kuin keisarinna.
Mistä tiedät, vaikka äänestäisi ja ihan kiusallaan väittää, että ei äänestä. Suomessahan on kuulemma jonkinlainen vaalisalaisuuden tapainen.
Mitä se sinulle kuuluu ketä äänestää?