Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko teillä Mobilepay s-ryhmän kaupoissa?

Vierailija
13.06.2021 |

Minulla ja monella tuttavalla se ei toimi. Olen ollut usein yhteydessä käyttäjätukeen, mutta mikään ei ole auttanut. Kaikki tarvittavat yhteydet on päällä, mutta maksupääte ei löydä puhelinta.
Yhdesti olen onnistunut maksamaan sillä ja siinäkin kului useampi minuutti. Onko täällä ketään, kenellä se olisi toiminut hyvin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa olen pari kertaa koittanut: pitkän "harkitsemisen" jälkeen on onnistunut.

Viimeisimpänä Alepassa ei toiminut, eikä edes harkinnut. Ontuvalla tasolla toisin sanoen, ei jatkoon.

Ns. siviilikauppoja hoidan kyllä sillä ja pelittää hyvin.

Vierailija
2/5 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahansiirrot toimii moitteettomasti, mutta kaupassa maksaminen ei ollenkaan. Itsekin olen ollut yhteydessä käyttäjätukeen, mutta sieltä tulee aina vaan ohjeeksi tarkistaa että bluetooth ja sijainti on päällä sekä käyttöjärjestelmä ajantasalla. Ne on mutta ei silti toimi! Onneksi on GooglePay.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken yritin maksaa mobilepaylla Prismassa. Ei onnistunut millään.

Kun maksan kavereille, on aina toiminut.

Vierailija
4/5 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-ryhmän kaupoissa mulla on toiminut moitteetta, ainakin lähimarketissa maksan sillä usein. S-Ryhmän kaupoissa en ole tainnut koittaakaan. Mutta jos siellä ei toimi ja toisen ryhmän kaupoissa toimii niin liekö vika sitten ässän järjestelmissä…

Vierailija
5/5 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahansiirrot toimii moitteettomasti, mutta kaupassa maksaminen ei ollenkaan. Itsekin olen ollut yhteydessä käyttäjätukeen, mutta sieltä tulee aina vaan ohjeeksi tarkistaa että bluetooth ja sijainti on päällä sekä käyttöjärjestelmä ajantasalla. Ne on mutta ei silti toimi! Onneksi on GooglePay.

Google Pay tosiaan toimii hyvin. Nopeampi kuin kortin lähiluku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme