Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävin kotityö ikinä?

Vierailija
13.06.2021 |

Minulla se on tuo kylppärin lattiakaivon puhdistus. En vaan tahdo kyetä vaikka sitä ei usein tarvitse tehdä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko vastata kuten aikoinaan Kaksplussan palstalla joku, kun erehtyi ketjusta: suihinotto. 

Tykkäät kuitenkin.

Vierailija
22/23 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imurointi on kauheaa. Onneksi on robotti-imuri, niin tarvitsee itse imuroida vaan silloin tällöin ne paikat minne robotti ei pääse. Kaikki siivoushommat missä pitää siirrellä huonekaluja, eli lattianpesut ja imuroinnit, ikkunanpesu, mattojen ulosvienti. Uunin ja kylppärin laattojen hinkkaus on ikävää myös. En osaa valita näistä kaikkein ikävintä.

Liikaa roinaa, hankalia huonekaluja, turhia mattoja ja huonot välineet. Eli roinien hävitys, huonekalujen uudelleen miettiminen ja järjestely, epämääräiset matonretkulat kokonaan pois ja siivousvälineiden järkevä uusiminen on vastaus.

Esimerkiksi kylppärin laattojen pesu on mukavaa ja helppoa, kun on välineet, aineet ja tekniikka kunnossa. Sopivan pituinen varsi ja levankiharja ovat paras väline, jollakin höyryllä peseminen on aikaa vievää. Minulla on ollut höyrypesin vuosia ja en käytä sitä oikeastaan koskaan.

Uuni on tosi helppo pestä dr beckmannin uuninpuhdistusgeelillä. Laitat sen vaikuttamaan uuniin vaikka 1-1,5 h ennen pesua ja sitten vain pyyhkäiset geelit ja liat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko vastata kuten aikoinaan Kaksplussan palstalla joku, kun erehtyi ketjusta: suihinotto. 

Tykkäät kuitenkin.

Miehen vehje on niin ällöttävä, että IKINÄ en sitä suuhuni laittaisi! 🤢