Oletko ostanut itsellesi kesävaatteita tänä vuonna? Oletko käyttänyt niitä?
Mitä ostit?
Kommentit (10)
Shortsit, pari paitaa, mekko ja kaikki tuli suoraan käyttöön. Entiset oli pidetty rikki asti tai olivat niin kulahtaneita, että voi käyttää vain kotona.
Kangastossut hajonneiden tilalle, kaikki muut aikaisempien kesien kesävaatteet toimii hyvin edelleen, joten en osta muita kesävaatteita.
Kävin ostamassa kirpputorilta kolme täysin uutta puuvillatoppia ja neljä teknistä materiaalia olevia urheilutoppeja, sekä kahdet mustat shortsit joissa värit ei haalene vaikka kuinka pesisi. Käytän kaikkia.
Edelliset vastaavat vaatteet oli kulahtanu pesussa niin, ettei kehdannut enään julkisesti käyttää. Rahaa meni vähän alta 15€.
Ostin t-paitoja, caprihousuja ja valkoiset housut. Muita olen käyttänyt, mutta caprihousuja en, vaikka oli jo helle. Olen niin tottunut pitkiin housuihin.
Kyllä ja kyllä. Maksimekon ja ohuen ohuen topin, lyhyet trikoot sen alle.
Kenkiä etsin mutta ei Suomesta oikein näytä löytyvän kauniita kenkiä.
Koronan videssä tulot ei ole paljon tullut osteltua uusia vaatteita. Huomasin kuitenkin kuinka kivoja vaatteita minulla siellä vaatekaapin pohjalla oikein olikaan. Epämiellyttävä tilanne opetti, että ehkä niitä vaatteita ei tarvitse ostaa uusia koko ajan, vaan sitten kun on oikeasti tarve.
Uuden kesämekon haluaisin, mutta en ole löytänyt vielä mieluista. Pitäisi olla puuvillainen tai korkeintaan viskoosia materiaaliltaan.
Oon ostanut jotain. Hameita, paitoja ja mekon. Monkista ja Zarasta, mun lempikaupat 😊. Niin joo, ja tilasin addut Zalandon alesta.
Pari tencel-materiaalista tehtyä t-paitaa ostin Cubukselta, ihanan viileitä hellepäivänä