Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun katsoo noita Hittimittarin raatilaisia joissa mainitaan nimi ja ikä, niin järjestään olisin arvioinut kaikki ihmiset ikäistään vanhemmiksi! =)

Vierailija
13.06.2021 |

Ennen näytettiin tosi vanhoilta.. =)

Onko kukaan huomannu samaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman huomaa kun katsoo mitä tahansa vanhoja sarjoja, esim. Kyllä isä osaa, siinä näyttelijät näyttävät kaikki iäkkäämmiltä kuin ovatkaan

Ei ne lapset sentään. Mut aikuiset, joo.

Vierailija
22/28 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän on muuttunut? Onko kehittynyt kosmetiikka selitys nykyihmisten nuorekkuudelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakaverini tykkää päivittää naamakirjaan naamansa kuvaa ja esimerkiksi viimeisimmässä kuvassa hän näytti helposti ainakin 10 vuotta vanhemmalta. Naisella oli naamassa meikkiä hän hymyili hieman. Näytin kuvaa anopillekin ja kysyin häneltä minkä ikäiseksi naista luulisi. Anoppi arveli, että 60 vuotta. Oikea ikä oli 45.

Vierailija
24/28 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän on muuttunut? Onko kehittynyt kosmetiikka selitys nykyihmisten nuorekkuudelle?

Veikkaan esimerkiksi sitä, että auringon haitat iholle tiedetään ja nykyaikana on vertailukohteita kaikki paikat täynnä, ennen oli vain peilit.

Vierailija
25/28 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmeteltiin Pieni talo preerialla-ketjussa, osaisiko jonku linkittää sen tänne?

Vierailija
26/28 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei ole muuta tekemistä kuin katsoa vanhoja ohjelmia ja vielä keskustella niistä netissä niin tulisitte leikkaamaan meidän nurmikon.

Vierailija
27/28 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen ihmiset näytti vanhoilta ja alettiin vanhoiksi. Omasta äidistänikin muistan sen, kun sanoi moniin asioihin ettei voi kun on niin vanha ja blaa bla.. Äiti oli silloin 40v, tukka mummokiharoilla, pukeui mustaan. Itse olen 42v ja olen nuori😀

No et ole ollut pitkään aikaan.

Vierailija
28/28 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen ihmiset näytti vanhoilta ja alettiin vanhoiksi. Omasta äidistänikin muistan sen, kun sanoi moniin asioihin ettei voi kun on niin vanha ja blaa bla.. Äiti oli silloin 40v, tukka mummokiharoilla, pukeui mustaan. Itse olen 42v ja olen nuori😀

No et ole ollut pitkään aikaan.

No en ole vanhakaan. Ajattelen elämän olevan edessä, tuntuu nuorelta. Mietin työpaikan vaihtoa ym suunnitelmia.

Jos äitini eläisi niin haukkoisi henkeä, jos tietäisi, että haluan jättää vakityöpaikkani ja elää eri tavoin. Ennen kun ihmisillä oli aivan toisenlainen asenne kaikkeen ja kuolemaakin odotettiin. Asenne ratkaisee iänkin. Numerolla ei kauheasti ole merkitystä. Joku kun voi päättää alkaa vanhaksi ennen aikojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi