Olen kateellinen niille joilla on varaa matkustella
En ole aikuisiällänikään käynyt ulkomailla koskaan!
Kommentit (22)
Ainakin Viroon on päässyt vuosikausia varsin kohtuullisella summalla.
Mitä yksi saksan lomamatka maksaa viikoksi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä yksi saksan lomamatka maksaa viikoksi?
Riippuu. Esim 600e jossain päin Saksaa.
Ei muutakuin säästämään. Turkkiin pääset viikoksi 400 eurolla.
Olen töissä isossa, kansainvälisessä firmassa.
Viimeiset 5 v olemme vaihtaneet kotia loman ajaksi.
Helsinkiin on hinkua.
Teen ilmoituksen sivuille ja valitaan paras.
Mm Tallinnasta lähtee halpoja lentoja.
Toinen kesä Suomessa, ensi kesää odotellaan.
Viime kesänä oltiin viikko Turussa ja viikko Hangossa.
Kaikesta voi olla kateellinen ja kaikilta puuttuu elämästä jotakin. MInulla on varaa matkustaa, mutta minulla ei ole naista.
et ole menettänyt mitään. Valitse suomesta mikä tahansa festivaali ja lähde kokemaan ulkomaanmatkailua. Näet siellä samat känniääliöt, jotka näkisit suomestakin lähtevillä lomakohteisiin suuntautuvilla lennoilla ja -rannoilla, terasseilla ja baareissa. Ainoa ero on suurempi todennäköisyys aurinkoon ja vanhemmat kulttuurikohteet. Viimeisiä voi ihailla netistäkin.
(opettele käyttämään rahaa ja säästä itsellesi rahat ulkomaanmatkaan, ne eivät ole nykyisin kovinkaan kalliita)
Eihän kukaan pääse nyt muutenkaan minnekään.
Jos on ylimääräistä rahaa niin laittaisin ne ihan muuhun kuin matkusteluun. Kohentaisin vaikkapa kotia, kun siellä kuitenkin vietetään suurin osa elämästä.
Matkustelu muutenkin on vaivalloista enkä tykkää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Mihin pitäisi päästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin pitäisi päästä?
Eikös tässä ketjussa ulkomaille haikailla.
Minä olen kateellinen niille, joilla on aikaa matkustaa.
Olen kateellinen niille joilla on varaa ostaa ja ylläpitää oma koti.
Elämä on valintoja.
Suomessa on kaikilla varaa matkustaa. Se ei tarkoita sitä, että kaikilla on varaa olla joka vuosi kolmea viikkoa viidentähden hotellissa Australiassa, mutta jokaisella on varaa matkustaa. Aloita säästäminen nyt niin parin vuoden päästä voit tehdä jo mukavan reissun johonkin Euroopan kohteeseen. Jos kelpaa se, ettå pääsee vain Suomen rajojen ulkopuolelle niin Helsingistä on halvempi mennä Tallinnaan kuin Lahteen.
Lohdutuksen sana: palstalla tuntuu riittävän näitä, jotka ovat kateellisia kun muilla on rahaa matkustella.
Sinä sentään olet rehellinen itsellesi ja tunnustat asian.
Minäkin olen kateellinen niille, joilla on varaa ostaa ihana talo jostain Espoon ja Helsingin rannoilta. Vaikka kuinka raadan töissä, ei oo ei tuu olemaan varaa.
Mikä estää sinua matkustamasta ulkomaille, jos sitä kovasti haluat ?
Jos olet työmarkkinatuella, niin jos vuoden ajan keräät pulloja ja säästät rahat tai loppukesällä keräät mustikoita ja puolukoita myyntiin niin saat sen verran rahaa, että voit tehdä ulkomaanmatkan.
Minulla olisi varaa matkustaa vaan kun ei huvita.
Vierailija kirjoitti:
Samaa täällä tietämättömät hokivat viime kesänäkin, vaikka rajat olivat auki ja lentoja oli tarjolla.
Sehän on vain herttaista kun rahvas reissaa.