Mitä shampoota, suihkusaippuaa ja hoitoainetta käytät?
Itse käytän palmoliven oliivi-suihkusaippuaa
Shampoona tavallinen Fructis ja samaa hoitoaineena.
Ihan vain koska näihin olen tottunut, ei muuta syytä!
Kommentit (60)
Tervashamppoota tai linna shamppoota.Hoitoaineita en käytä.Kampaaja aina ihmettelee miten hyvässä kunnossa mulla on hiukset ja mitenhyvin väri pysyy mun päässä.
Family fressiä on usein suihkusaippuana tai sitten palmoliven palasaippua.
Lidlin Cien hajusteeton. Aivan parhaita.
Vaihtelevasti milloin mitäkin, en tykkää käyttää pitkään samaa tuoksua ja tuotetta. Tällä hetkellä EHS omenashampoo, The Body Shopin oliivisuihkugeeli ja Gliss hiuksiin jätettävä hoitoaine.
Sebamed (apteekista), koska ihoni ei kestä muita. Suosittelen kaikille, joilla on atooppinen iho tai ekseema.
Hoitoaineena/hyttysmyrkkynä laitan päänahkaan oliiviöljyä. Karsean rasvainen letti tulee, mutta ei haittaa täällä maalla.
Hiukset voivat hyvin, samoin päänahka.
Palasaippua kaikkiin. Teepuusaippua on paras, tai oliivisaippua.
Tällä hetkellä Lushin Rehab-shampoo ja American Cream -hoitoaine.
Suihkusaippuana Baylis & Harding Beauticology Unicorn kirsikkaisen tuoksun takia.
Onko palasaippuaa, jolla voi pestä sekä hiukset että ihon?
Erittäin hieno suomalainen shampoo ja saman sarjan hoitoaine. Saippuana palasaippua.
Esimerkiksi Nurmen palasaippuoita voi käyttää sekä hiuksiin, että iholle.
Saippuna. sebamedia, shampoona sellasta hilseshampoota system 4 shale oil shampoo ja hoitoaine on eleven australia
XZ etenkin se tuuheuttava shampoona ja hoitoaineena toimii mun sileälle lutruletille. Suihkusaippuaa vaihtelen. Kiitos sinulle joka mainitsit kirsikan tuoksuisen suihkusaippuan, olen sellaista etsinyt ja kovasti kaivannut. Seuraavaksi sitä sitten kokeiluun.
Vierailija kirjoitti:
Onko palasaippuaa, jolla voi pestä sekä hiukset että ihon?
Kokeilin palashampoota yhden palan verran. En saanut sillä hiuksia puhtaiksi.
Minulla on vahvat olkapäiden yli ulottovat hiukset.
Samaan aikaan toiset pitävät palashampoota ihan parhaana.
Palmolive - orchid
Tresemme - luxurious moisture shampoo
K18hair - leave in molecular repair
LV. Tuoksuton, kotimainen, toimiva, sopiva hinta, neutraali design. Jos saisi toivoa ottaisin vieläkin neutraalimman painatuksen.
Dermosilin Sensitive-sarjan shampoo ja suihkusaippua. Hoitoaineena kampaajalta jokin pikahoito, jonka nimeä en nyt muista.
Käytän Ole Hyvä- ja Elokuu-sarjan shampoota. Palashampoota kokeilin, mutta en ollut tyytyväinen lopputulokseen.
Hoitoaineena kylmäpuristettua kookosöljyä. Latvoihin ennen hiustenpesua.
Saippuana on suolasaippua.
💛
Monien (myös kalliiden) kokeilujen jälkeen päähän Tresemme (punainen).
Suihkusaippuana joku hajusteeton, kotimainen maitohapposuihkusaippua (Lacto tai Lacta jotain). Ei kuivata yhtään eikä haju ärsytä. Ja jos haluaa hajustaa jollain parfyymilla, ei mene hajut sekaisin.
Shampoo ja hoitoaine Bruns nro 01.
Nurme sea mineral soap.
Markettishampoot ja -hoitoaineet on niin surkeita, että niitä käytettäessä lopputuloksena on littanat, mutta korput hiukset. EHS-shampoota olen käyttänyt lähinnä syväpuhdistavana shampoona tai wc:n pesuun.
Maria Nila shampoo ja hoitoaine. Sitten on sekalainen määrä hiusnaamioita.
Suihkugeelinä mikä sattuu milloinkin kaupassa käteen, nyt taitaa olla Palmolive.
Tervaa