Mitä shampoota, suihkusaippuaa ja hoitoainetta käytät?
Itse käytän palmoliven oliivi-suihkusaippuaa
Shampoona tavallinen Fructis ja samaa hoitoaineena.
Ihan vain koska näihin olen tottunut, ei muuta syytä!
Kommentit (60)
Garnier on oliivishampoo ja hoitoaine
Palmoliven oliivisuihkusaippua
Erityisesti talvella koska auttaa sähköisiin hiuksiini!
Te Tervonen käyttäjät,eikö teitä häiritse se että hiuksenne haisevat tervalle? Itse rakastan tervan tuoksua mutta en haluaisi hiusteni haisevan tervalle...joskus koitin ja pesin kai kaksi tai kolme kertaa hiukset ennen kuin sain sen tervan hajun pois..
Siis miksi ihmiset täälläkin jaksavat alapeukuttaa toisten saippuoita? Huoh.
Shampoo: Erittäin Hieno Suomalainen, se tavallinen sininen pullo. Ainoa shampoo, joka ei lässäytä hiuksiani.
Hoitoaine: Cien Oil Care Conditioner kultaisessa tuubissa. Ei jätä rasvaiseksi, mutta selvittää ja silottaa.
Suihkusaippua: Nyt olen pitkään ostanut noita 3 litran nestesaippuakanistereita, joissa taitaa olla samat saippuat kauppaketjusta riippumatta. Niistä täytän käsisaippua- ja suihkusaippuaputelit.
Vierailija kirjoitti:
Koska käyttävät niin huonoja tuotteita ja kehuvat niitä ilman todellista perustetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska käyttävät niin huonoja tuotteita ja kehuvat niitä ilman todellista perustetta.
Mitkä tuotteet sitten olisivat kehujen arvoisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdelle toimiva unelmatuote voi allergisoida toista, lisätä talintuotantoa, ei pese kunnolla tms. Joku taas voi löytää näistä uuden ihan suosikkituotteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset shampoot, jotka eivät pese narskuvan kuivaksi ja hoitoaineet, joissa on oikeasti hoitavia aineita eikä pelkkää vettä, hajusteita ja silikonia.
Olen allerginen suurimmalle osalle marketti- ja apteekkituotteista, joten pitkällisen etsimisen jälkeen olen päätynyt seuraaviin:
Nurme palasaippua (vaihdellen eri tuoksuja)
XZ Kanerva shampoo & hoitoaine. XZ-sarjan kaikki tuotteet eivät sovi, mutta nämä toimii ja tuoksuvatkin hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, etteivät ole samaa mieltä. Minusta tuntuu, että peukutusten tarkoitus on eri ihmisillä erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset, joista itse tykkää. Peukuista näkee, kuinka moni tykkää ja kuinka moni ei.
Linnashampoo tai Hieno suomalainen.
Päänahan kutinaan (ei hliswlilyä) käytän Pirkka käsidesiä! Loraus käsiin ja hieron päänahkaan. Kutina hellittää. Apteekin siakaslehdestä luettu ihotautilääkärin neuvo.
Urtekram kookos shampoo ja ole hyvä suihkugeeli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, etteivät ole samaa mieltä. Minusta tuntuu, että peukutusten tarkoitus on eri ihmisillä erilainen.
Alapeukutin esim. tätä, koska on olemassa tuotteita, jotka ei tee karsean rasvaista lettiä ja silti joku läimii päähänsä elintarvikkeita.
"Hoitoaineena/hyttysmyrkkynä laitan päänahkaan oliiviöljyä. Karsean rasvainen letti tulee, mutta ei haittaa täällä maalla."
Vierailija kirjoitti:
Linnashampoo tai Hieno suomalainen.
Päänahan kutinaan (ei hliswlilyä) käytän Pirkka käsidesiä! Loraus käsiin ja hieron päänahkaan. Kutina hellittää. Apteekin siakaslehdestä luettu ihotautilääkärin neuvo.
Ei ihme, että kutittaa, kun käyttää noin kuivattavia shampoita!
Ulkomailla asuessani käytin Herbal essencen tuotteita ja vihdoinkin niitä on saatavilla Citymarketissa. Pieniä pulloja, mutta yli neljän euron hintaan. En vain pystynyt ostamaan, vaikka on ihan parhaita hiuksilleni.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla asuessani käytin Herbal essencen tuotteita ja vihdoinkin niitä on saatavilla Citymarketissa. Pieniä pulloja, mutta yli neljän euron hintaan. En vain pystynyt ostamaan, vaikka on ihan parhaita hiuksilleni.
Nyt en ihan ymmärtänyt. Neljä euroa on liikaa shampoosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ihan ymmärtänyt. Neljä euroa on liikaa shampoosta?
4.30€ eli 8.60€ setti on minulle liikaa tällä hetkellä. Pullot pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kokeillut, ja on eri mieltä? Itsellä ainakin tämä ohjaa peukutusta.
Tresemme shampoo ja hoitoaine. Suihkugeelinä joku YR:n suihkugeeli.