Mitä sarjaa alkaisin katsomaan?
Suositelkaa jotakin hyvää sarjaa! Nämä olleet suosikkeja: Good wife, Sinkkuelämää, Melrose place, Big love...
Sen sijaan esim Täydelliset naiset ei uppoa, eikä myöskään Girls.
Ehdotuksia ? :D
Kommentit (11)
Jos jaksaa keskittyä Big Loveen niin voisin kuvitella että myös Sopranos mielyttää. Ajatella että molempien pääosanesittäjät ovat kuolleet vuosia sitten:/
Komediasarjoista suosittelen Kellarin Kunkkua ja Modernia perhettä.
Rome
The Borgias
White Queen
Medici: Masters of Florence
Harlots (ensimmäinen kausi, yle/ areena)
Meillä on sama maku! Big love on ehdoton suosikkini kautta aikojen, Good wife myöskin. Sinkkuelämään palaan aina uudelleen.
Tykkään myös Moderni perhe/Frendit/himym tyyppisistä mutta nuo ei kyllä tuohon sinun luettelemaan kategoriaan sovi joten et varmaan hae sellaisia.. Veikkaan että vahva naispäähenkilö on se mistä tykkäät ehkä suoraan tai sitten niin ettet edes huomaa..?
OITNB: vahvoja naisia, erikoisia suhdekuvioita (kuten good wifessa ja big lovessa ja sinkkuelämässä jos sitä katsoo sen ilmestymishetken kontekstissa)
Weeds: suosikkini kautta aikojen. En osaa verrata sitä noihin muihin mutta tsekkaa se.
Realityn puolelta Sisarvaimot, Sisarvaimoa etsimässä, Escaping polygamy yms. kun kerran Big love sytytti
You, me, her: ei-perinteistä suhdekuviota jälleen, ihan hyvin toteutettua draamaa.
Pukumiehet: koska Good wife
Ja vielä villinä korttina: L-koodi (tuoreet jaksot). En tiedä sytytkö mutta kokeile.
Outlander <3 Sen jälkeen haluaisi itsekin asua 1700-luvun Skotlannissa.
Mun kesäprojekti on Solsidan jota olen katsonut aiemmin jakson sieltä ja toisen täältä mutta nyt lainasin kirjastosta kaikki tuotantokaudet
Jos tykkää poliisisarjoista niin suositus on Line Of Duty
Seiska heittää vielä joitain mitä on itse katsonut mutta ei jaksa perustella:
Isänmaan puolesta
Americans
Pako
Greyn anatomia
Atypical
Rizzoli & Issles
24
Reply 1997