Yksinäisyys
Ahdistaa olla yksinäinen. Ei kukaan soita eikä viestiä laita koskaan. Mulla ei ole kuin yksi kaveri enkä viitsi aina ottaa yhteyttä. Koko elämä tuntuu turhalta kun en ole kellekään tärkeä. Lapset ei as0u enää kotona
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet ajatellut tehdä asialle?
En tiedä?
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta kommentoin kuitenkin koska minäkin olen yksinäinen. Olen aina ollut jotenkin sosiaalivammainen ja kaverit mitä saan, eivät pysy kavereina. En tiedä mitä teen väärin mutta näin on käynyt aina. Muutama pidempiaikainenkin kaveruus löytyy mutta lopulta aina välit menee (ilman mitään riitoja). Yhdelle tein sen virheen että yritin tavoitella montaa kautta ja kysellä onko kaikki ok. Meni pitkään ennenkuin ymmärsin yskän. Nyt on sitten muita kavereita kanssa täysi radiohiljaisuus päällä, en tiedä olenko taas tehnyt jotain kun kaikki kaikkoavat ympäriltä, mutta riippakiveksi en enää ryhdy.
Uusien kavereiden hankkiminen ei auta, kun vika on itsessäni - en vain osaa olla niin että saisin ylläpidettyä ihmissuhteita. Yksinäisyys loppuu, kun päätän päiväni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta kommentoin kuitenkin koska minäkin olen yksinäinen. Olen aina ollut jotenkin sosiaalivammainen ja kaverit mitä saan, eivät pysy kavereina. En tiedä mitä teen väärin mutta näin on käynyt aina. Muutama pidempiaikainenkin kaveruus löytyy mutta lopulta aina välit menee (ilman mitään riitoja). Yhdelle tein sen virheen että yritin tavoitella montaa kautta ja kysellä onko kaikki ok. Meni pitkään ennenkuin ymmärsin yskän. Nyt on sitten muita kavereita kanssa täysi radiohiljaisuus päällä, en tiedä olenko taas tehnyt jotain kun kaikki kaikkoavat ympäriltä, mutta riippakiveksi en enää ryhdy.
Uusien kavereiden hankkiminen ei auta, kun vika on itsessäni - en vain osaa olla niin että saisin ylläpidettyä ihmissuhteita. Yksinäisyys loppuu, kun päätän päiväni.
Se on juuri näin. Eikä uusia ystäviä noin vain hankita, varsinkin kun olen introvertti ja syrjäytynyt
Olen kuullut että yksinäisyys on monelle ihmisille suomessa ongelma. Olen itsekin jonkin verran yksinäinen, vaikka esim. parisuhteessa olen. Ihmisiin tutustuminen ja ja uusien ystävien luominen tuntuu käytännössä jotenkin haastavalta. Monille ihmisille näyttää riittävän se yks kaveri plus kumppani ja lapset, jonka ulkopuolella ei kiinnosta muuta (enkä halua kritisoida, jokainen saa ja tulisi nauttia just sellaisesta elämästä jonka haluaa).
Voi hyvinkin vaan olla että olen itse sosiaalisesti kömpelö tai epämiellyttävä.
Pahoittelut kirjoitusvirheistä, suomi ei ole äidinkieleni.
Mieti mistä olet kiinnostunut, harjoittele sitä niin sinusta tulee hyvä kyseisessä asiassa. Sitten ehkä sinusta tulee suosittu kun olet saavuttanut jotain todella hienoa.