Pieni palkka ja parodontiitti vie hampaat?
Mitä tehdä? Korvaako Kela implantteja jos maksaa jo muutenkin Kela-korvauksen jälkeen joku 800e kpl vai miten se menee? Olen nuori ihminen, mutta joku sairaus vie nyt hampaita suustani. Sanovat parodontiitiksi, vaikka olen aina hoitanut hampaani hyvin. Ei löydy syytä tähän. Palkastani jää vuokran jälkeen joku 700e kuussa, enkä saa mitään tukia. Nyt pitäisi kaksi implanttia saada ja myöhemmin ehkä lisää. En tarkoita takahampaisiin vaan ihan näihin näkyviin hampaisiin. Olen aivan kauhuissani tästä ja syytåä en tiedä, mutta vuoden sisään lähtenyt jo 4 hammasta, joista kaksi jo ihan tuossa kulmissa. Pelkään että etuhampaatkin kohta irtoavat:((
Kommentit (3)
Mäkiin joudun juomaaan punaviiniä pillillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei korvaa implantteja eikä irtokalustoa. Mutta TTT voi yrittää, mutta noilla tuloilla tuskin saa edes sitä, ainakaan täyttä korvausta.
Implantit paritonnia kappale. Itsellä irtokalusto, osaproteesit osasyy tuo paradontiitti. Tupakoitko?
Siis tarkoitin, että TTT:stä korvausta ainoastaan irtokalustoon, jos niihinkään.
Ei korvaa implantteja eikä irtokalustoa. Mutta TTT voi yrittää, mutta noilla tuloilla tuskin saa edes sitä, ainakaan täyttä korvausta.
Implantit paritonnia kappale. Itsellä irtokalusto, osaproteesit osasyy tuo paradontiitti. Tupakoitko?