Näkeekö seksiä saaneen ihmisen naamasta että on saanut seksiä?
Pitäisi mennä kauppaan. En tiedä kehtaanko mennä jos naamasta näkyy että on saanut kunnolla munaa.
Kommentit (28)
Yhtenä aamuna osastomme assari tuli duuniin naama korvissa. Tokaisin hänelle (itseäni kymmenen vuotta vanhempi nainen) että oot tainnu saada kunnolla johon hän vastasi "jo vain, kahdesti jo aamulla...mitähän päivä tuo tullessaan"
Kyllä ne yleensä hymyilevämpiä ja iloisempia ovat ne jotka usein saavat.
Tympeää ihmistä ei kukaan halua pitää hyvänä niin se saamattomuus näkyy kyllä naamasta.
Mene vain kauppaan. Saahan onneaan jakaa muillekkin. Yleensä, ainakin naiset, ovat hapannaamoja.
Kyllä, mikäli suupielet ovat jääneet pyyhkimättä.
Vierailija kirjoitti:
Kasvot hehkuu.
Hmm, mulle sanottin tuota usein kun olin kolme kuukautta ilman seksiä tai itsetyydytystä.
Itse esitän naamallani usein saaneeni seksiä. Tämä houkuttaa naisia.
Jos pökkäät assariasi oikein kunnolla ennen palaveria niin silmistä ja poskista näkee.
Kyllä työpaikan sinkkumiehistä ja eronneista näkee maanantaisin kilometrin päähän, ketkä on viikonloppuna saaneet ja ketkä ei. N31
Vierailija kirjoitti:
Sitten se vasta näkyykin kun on lakannut saamasta.
Juha Watt Vainio on tehnyt aiheesta biisinkin.
Joko se loppui että voisi avata töllön?
Ilosempi mieli, varsinkin aamuseksin näkee työpaikalla.
Hyvä jos näkyy. Meillä on usein seksiä ja huippuhyvää ja olen joka päivä iloinen ja positiivinen.😍🥰💞❤️
Välillä itsekin miettii, että huomaakohan ihmiset että olen tunti sitten pannut. Mutta ei ne mitään huomaa.
Naama erityisesti huulet on turpeat naimisen kiihdyttämän veronkierron vuoksi. Joskus sanottiin "turpea kuin vastanaiskellut portto".
Sitten se vasta näkyykin kun on lakannut saamasta.