Jos olette kylässä ja pyydetään menemään saunaan johon et ole varautunut. Käytättekö talon sientä
Kommentit (33)
Ihan normaalia käydä kyläpaikassa saunassa. Etenkin yökyläpaikassa. Pesusienet ovat henkilökohtaisia.
Käytän vain pesuaineita, jos siis saunaan menen.
Emma K. kirjoitti:
Minulla on aina omat sienet mukana.
Jaljasieni ja hiivasieni.
Hyvä, että viet tuliaiset isäntäväelle :)
En voi. Käyn saunassa ja käytän sientä oudosti.
En mene kylässä saunaan ellei se ole ollut tiedossa jo etukäteen.
En mene saunaan jos en ole varautunut ja varustautunut omilla pesuvälineillä ja -aineilla.
Kun mieheni ystävät saunovat, toimitan aina asiaa sinne. Vien näkyvästi jonkun oman esineeni, usein pikkuhousut tai bikinit ja viserrän, että kaikki pesuhuoneen tavarat käytössä. Kun myöhemmin käyn katsomassa, niissä on miesten märkien sormien jälkiä.
Jos talon isännän tai emännän asiantuntemukseen sopivien sienten suhteen voi luottaa, niin miksei. Tulee parhaassa tapauksessa sellainen rennon letkeä fiilis.
Hyi en. En ensinnäkään edes menisi saunaan kyläillessä ellei ole jostain viikonlopusta kyse, sitten toki peseytyisin. Muuten ahdistaa sellaiset saunaan ja paljuun painostamiset. En ole varautunut niihin ja sellaiset asiat saavat minut ahdistuneeksi ja kiusaantuneeksi.
En halua olla vähissä pukeissa toisten edessä tai juuri saunasta tulleena, meikittömänä ja punaisena.
Vierailija kirjoitti:
Kun mieheni ystävät saunovat, toimitan aina asiaa sinne. Vien näkyvästi jonkun oman esineeni, usein pikkuhousut tai bikinit ja viserrän, että kaikki pesuhuoneen tavarat käytössä. Kun myöhemmin käyn katsomassa, niissä on miesten märkien sormien jälkiä.
Oma miehes niitä on sormeillu ja vemputtanu kun et sille ikinä anna.
Onpa outoja vastauksia. Ette pysty käymään omien kavereiden kesken saunassa?
Kyllä mä olen käynyt monesti kaverini kanssa saunassa esim yhteisen lenkin jälkeen. Saunan jälkeen vietetään iltaa yhdessä.
Ps. Pyyhettä ja pesuaineita käytän, jos omat ei mukana. Pesusieniin en tietenkään koske.
Olen käyttänyt pesusientä viimeksi 80-luvulla, joten tuskin intoutuisin yhtäkkiä sellaista käyttämään kyläpaikassa. Ihoa ei tarvitse kuurata millään, kun käy suihkussa päivittäin.