Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka eivät ymmärrä ihmisiä, jotka katsovat urheilua?

Vierailija
12.06.2021 |

?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee wahuu jippii, futista ja jääkiekkoa tullee joka pojan seurata, jämphti. Hemmetin kuolaavat 80äo penkkiurheilija mössöt.

Vierailija
22/34 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuminkulttuuri on mielenkiintoista. Katsoa mihin ihmiskeho pystyy äärimilleen harjoitettuna. Ja psyyke. Kaikki pelissä.  Kilpailun, joukkueiden - omien ja pahisten - dynamiikka, suoritteen jännite, tuhannesosasekuntien paine, draaman kaari.

Jonkun saippuaoopperan tuijottajia minä vähemmän ymmärrän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymärrän kyllä ns. fyysisen urheilun päälle, mutta isäni on kova formula-fani enkä ikinä ole ymmärtänyt mokomaa moottori"urheilua". Omaan kaaliin tuntuu jotenkin aivan hirveältä resurssien ja kaiken muun tuhlaamiselta ja se "urheilu"suorituskin saattaa lähinnä liittyä vain siihen kuinka hyvä rauta on alla. Hohhoijaa. Voisi ne pennoset (ja tilan) käyttää huomattavasti järkevämpiin asioihin. 

Vierailija
24/34 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäimmät tuntemani ihmiset seuraavat ainakin jotain urheilulajia. Näistäkin asioista tietäminen kuuluu vähän yleissivistykseenkin.

Useimmat ihmiset seuraavat jotain urheilulajia, eli ei tuo osoita urheilun seuraajien älykkyyttä. Yleissivistykseen kuuluu tietää JOTAIN urheilusta, ja jopa minä tiedän jotain vaikka välttelenkin sen seuraamista.

Vierailija
25/34 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan sitä paljon kivempi katsella kuin itse urheilla. Vaikka en mä kyllä edes katso sitä... 

Minä taas ajattelen juuri päin vastoin; liikun mielelläni itse, mutta en näe mitään mieltä toisten urheilusuoritusten katsomisessa. Poikkeus on tilanne, jossa kilpailija on minulle henkilökohtaisesti tuttu.

Näin mäkin ajattelen. Ja se mielestäni on vielä käsittämättömämpää, että suututaan ja tullaan huonolle tuulelle jos se oma tiimi ei voita. Siis nämähän on todennäköisesti kaikki sulle täysin tuntemattomia ihmisiä. Mitä ihmeen merkitystä sillä on sun elämälle kuka voittaa ja kuka ei jollet nyt mitään vetoa ole lyönyt?

Vierailija
26/34 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/34 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin tässä yks yö unen, missä olin vastoin tapojani katsomassa olympialaisia paikan päällä. Siellä oli semmoinenkin laji kuin kilpahomoilu. Onneksi heräsin ja uni katkesi. Oli se karmeaa nähtävää.

Vierailija
28/34 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin tässä yks yö unen, missä olin vastoin tapojani katsomassa olympialaisia paikan päällä. Siellä oli semmoinenkin laji kuin kilpahomoilu. Onneksi heräsin ja uni katkesi. Oli se karmeaa nähtävää.

Katsoisin paljon mieluummin kilpahomoilua jonkun moottoriurheilun sun muun sijaan. Kilpahomoilu ei veisi tilaa luonnolta, ei aiheuttaisi äänisaastaa (ainakaan suuremmissa määrin), eikä veisi älyttömiä määriä varuste/energiakustannuksia. Äänestän kilpahomoilun puolesta. 

Vierailija
29/34 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymärrän kyllä ns. fyysisen urheilun päälle, mutta isäni on kova formula-fani enkä ikinä ole ymmärtänyt mokomaa moottori"urheilua". Omaan kaaliin tuntuu jotenkin aivan hirveältä resurssien ja kaiken muun tuhlaamiselta ja se "urheilu"suorituskin saattaa lähinnä liittyä vain siihen kuinka hyvä rauta on alla. Hohhoijaa. Voisi ne pennoset (ja tilan) käyttää huomattavasti järkevämpiin asioihin. 

Moottoriurheilussa juttu on siinä, että miten kalusto kestää koko kisan läpi ilman ongelmia ja kuinka hyvin tiimi hoitaa hommansa ilman varikkomokia yms. Kuljettajan pitää olla skarppina, ettei kämmää ajamalla radalta ulos ja ajaa ajolinjat virheettömästi. Sekunnin sadasosatkin ratkaisevat lopputuloksen, sijoituksen. Kilpailun voittaminen on helpommin sanottu kuin tehty, vaikka moottori tekeekin suuren osan hommasta. Siinä on paljon muutakin, monta monessa.

Sitten taas joku Tour de France on ihan erilaista, kun siinä pärjäämisestä suurin rooli on urheilijan kunnossa, kuinka kroppa toimii ja henkinen puoli. Mutta pyöräkisankin voi pilata välineen pettäminen, rikkoutuminen. Monet urheilulajit pilataan usein doupingilla.

Itse en seuraa mitään urheilua, en moottoriurheiluakaan.

Vierailija
30/34 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisten viisi ottelun lajit:

- uinti

- puinti

- nainti

- veen heitto

- pontikan keitto.

Vierailija
31/34 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoisin paljon mieluummin kilpahomoilua jonkun moottoriurheilun sun muun sijaan. Kilpahomoilu ei veisi tilaa luonnolta, ei aiheuttaisi äänisaastaa (ainakaan suuremmissa määrin), eikä veisi älyttömiä määriä varuste/energiakustannuksia. Äänestän kilpahomoilun puolesta. 

Kilpahomoilun ainut kustannus tulee liukuvoiteesta, jonka määrä per suoritus on määritelty säännöissä. Liian vähän liukuvoidetta on vastoin sääntömääräyksiä. Kilpahomoilu on ensisijaisesti tekniikkalaji.

Kilpahomoiluun valmistautuminen aloitetaan anuksen seudun sheivaamisella, suolihuuhtelulla, peräreiän rentouttamisella ja rasvauksella.

Mikäli suolihuuhtelua ei tehdä tarpeeksi huolellisesti tai sitä ei tehdä laisinkaan, niin aina, aina kun penis vedetään ulos suolesta, sen mukana tulee ulos myös paskaa.

Vierailija
32/34 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilpahomoilun ainut kustannus tulee liukuvoiteesta, jonka määrä per suoritus on määritelty säännöissä. Liian vähän liukuvoidetta on vastoin sääntömääräyksiä. Kilpahomoilu on ensisijaisesti tekniikkalaji.

Kilpahomoiluun valmistautuminen aloitetaan anuksen seudun sheivaamisella, suolihuuhtelulla, peräreiän rentouttamisella ja rasvauksella.

Mikäli suolihuuhtelua ei tehdä tarpeeksi huolellisesti tai sitä ei tehdä laisinkaan, niin aina, aina kun penis vedetään ulos suolesta, sen mukana tulee ulos myös paskaa.

Kuulostaa paljon järkevämmältä kuin nykyiset urheilulajit. Ainoa kustannus liukuvoide ja muuten mennään oman kropan ehdoilla. Suorituksen taltioimisenkaan ei tarvita mitään älytöntä kilpahallia esteratoineen tai altaineen sun muineen, vaan riittää vaan mukava makuuhuone. Tai ei välttämättä edes se jos piisaa, että hommat hoidetaan vaikkapa pehmeällä matolla. Kannatan.

Vierailija
33/34 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä itseä kiinnosta pätkääkään, mutta en ala muita niiden mielenkiinnon kohteista arvostelemaan. Urheilun katsominen menee mun mielestä samaan kategoriaan muun viihteen kanssa, eli vaikka leffojen katsominen tai musiikin kuuntelu. Vaikka meneehän se joillakin överiksi, kun pitää alkaa örveltää ja rikkomaan paikkoja kun oma joukkue häviää tai voittaa, se on äärimmäisen junttia ja kertoo lähinnä mielen köyhyydestä.

Vierailija
34/34 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä itseä kiinnosta pätkääkään, mutta en ala muita niiden mielenkiinnon kohteista arvostelemaan. Urheilun katsominen menee mun mielestä samaan kategoriaan muun viihteen kanssa, eli vaikka leffojen katsominen tai musiikin kuuntelu. Vaikka meneehän se joillakin överiksi, kun pitää alkaa örveltää ja rikkomaan paikkoja kun oma joukkue häviää tai voittaa, se on äärimmäisen junttia ja kertoo lähinnä mielen köyhyydestä.

Ovat huonoja häviämään ja menevät jopa toisen häviöstä aivan sekaisin. Mielen köyhyys, niin ei osata suhtautua asioihin fiksusti.