Inez televisiokanava
Katsooko joku tätä otsikon kanavaa säännöllisesti?
Siis mikä ihme tän idea on?
millainen ihminen tätä katsoo?
Kaukosäädin lopetti toimimisen kesken surffailun, ja jämähdin tätä toljottamaan.
Ei ihan ymmärrä 🤔
Kommentit (20)
Mikä tämän bisnesidea oikein on? Kanavan ylläpito ja lähetykset eivät kuitenkaan tule ilmaiseksi.
Välillä oon jäänyt katsomaan Maallemuuttajia ja sitä nuoren naisen matkavlogia. Ohjelmatiedot eivät kyllä juurikaan pidä paikkaansa. Taitaa iltasin tulla koko viikon kertauksia juontajien höpöttelyssä.
Siis tää on yhtä kotikutoinen kuin muinoin MoonTV, mutta ilman energiaa ja mielenkiintoisia sekoiluja.
En ymmärrä tosiaan millä tätä taloudellisesti pidetään yllä.
Tyhjänjaarittelua, ja yhtenä päivänä kiersi 2 "juontajaa" jotain ostoskeskusta ja vain sanoivat kaikkien ravintoloiden nimet.
Eivät siis edes kertoneet kummemmin niistä, seisoivat vain edessä ja kertoivat että tämän niminen mesta löytyy.
Eivät toki kertoneet sinä aikana kun n. 15 ravintolaa mainitsivat, että mikä sen ostoskeskuksen nimi olisi.
Tänään höpisivät jostain sarjasta, mutta mainitsivat sen varmaan ekassa lauseessa, sen jälkeen niin ympärpyöreetä mustatotanoituntuu ettei saanu yhtää kiinni mistä oli puhe. Toinen vain komppasi koko ajan vuorotellen "todellaki, todellaki"
Mikä tää on? Kaapelikanava? En ole kuullutkaan
Eräs sukulaispoikani oli tuolla haastateltavana. Hän istui puoli tuntia kahden samanikäisen (16-17 v.) tytön kanssa kameran edessä, kaikki kolme pulisivat puoli tuntia yhdessä ja erikseen, mutta oikein mitään ei tullut sanotuksi. Onhan sekin taito, tietysti. Ehkä heistä kaikista tulee radiotoimittajia.
Mä oon joskus iltaisin koomassa katsellut kun oon juuttunut kanavasurffaileen. Siellä on muuten niin surkea ääni välillä ettei mitään edes kuulu! Mutta mun mielestä se toinen Niko (vaaleat pitkähköt hiukset) on tosi söpö mutta onko se miehiin päin kanssa?
Jo se, että joku jää kommentoimaan kanavaa, todistaa että se kiinnostaa osaa TV-yleisöstä.
Vierailija kirjoitti:
Eräs sukulaispoikani oli tuolla haastateltavana. Hän istui puoli tuntia kahden samanikäisen (16-17 v.) tytön kanssa kameran edessä, kaikki kolme pulisivat puoli tuntia yhdessä ja erikseen, mutta oikein mitään ei tullut sanotuksi. Onhan sekin taito, tietysti. Ehkä heistä kaikista tulee radiotoimittajia.
Mistä häntä "haastateltiin"?
Vieraita olen nähnyt tuolla, muttta kellään ei ole ollut mitään sanomaa, tai sanottavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä häntä "haastateltiin"?
Vieraita olen nähnyt tuolla, muttta kellään ei ole ollut mitään sanomaa, tai sanottavaa
Hän on ns. somejulkkis. Minun mielestäni ihan tavallinen, kiva ja söpö teinipoika, mutta ilmeisesti hän on tunnettu joissakin piireissä. Ei hän mitään erikoista tee.
Se kokkausohjelma on aika symppis kun nätisti sanottuna amatööri tyttö kattoo reseptiä ja latelee aineksia sekasin.
Vierailija kirjoitti:
Se kokkausohjelma on aika symppis kun nätisti sanottuna amatööri tyttö kattoo reseptiä ja latelee aineksia sekasin.
Nykytelevisio on kummallista: katsellaan muita ihmisiä tekemässä ihan tavallisia asioita.
Se pn aika aidon tuntuista höpöttelyä. Joskus katson mielummin kuin jotain huonoa hömppää ( esim salkkareita yms)
Onhan siellä joskus Pinkku Pinskun äitikin höpöttelemässä. Ihan sympaattisen ja mukavan olonen.
homoja liikaa ja kaikkia muita friikkejä elikä ei kiitos paska kanava yäk!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
homoja liikaa ja kaikkia muita friikkejä elikä ei kiitos paska kanava yäk!!!!!!!!
Miksi tämä yli vuoden ikäinen keskusteluketju piti kaivaa esille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykytelevisio on kummallista: katsellaan muita ihmisiä tekemässä ihan tavallisia asioita.
Kun on kasvanut aikana ilman somea ja tosi-tv:tä, muutos tuntuu kummalliselta. Samaa sontaahan nykynuoriso katsoo tubesta ja tiktokista. Tavalliset ihmiset hölisemässä random-asioita. Nyt sille täytyy näköjään olla oma kanavakin.
Täyttä roskaa. Kerran vahingossa katsoin. Jonnet ja pissikset kittasivat sidukkaa ja pikkuhiljaa humaltuivat ja alkoivat sekoilemaan. Mikä tämän kanavan tarkoitus on? Nuorison vähä-älyiseksi tekeminen?
Tässä siis nuoret ihmiset pulputtaa minuuttitolkulla ilman mitään leikkauksia, osioita (tai no jotain joskus), ja pulputus on täysin arkista jaarittelua.
Hetki meni itselläkin ku jäin vaan epäuskonen ilme naamalla tuijottamaan voiko olla tämmöstä.
No Saarisen Nikohan se sielläkin vilahti taas.