Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten introvertit jaksatte (uusia) suhteita?

Vierailija
12.06.2021 |

Kiva kun olisi joku jonka kanssa seurustella, mutta silti ajatus esim yhteisestä viikonlopusta tuntuu raskaalta jos koko ajan pitäisi olla läsnä.
Tai ehkä olisi eri asia jos olisi oikeasti tykästynyt, mutta ainakin näin etukäteen tuntuu raskaalta ajatukselta. Mut silti olis kiva saada läheisyyttä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakkauden voimalla". Olin aina niin hullaantunut, että jaksoin. Tosin väsymys ja kuormitus sen jälkeen oli hirveä. Nyt vanhempana en ehkä enää jaksaisi. Uuden kumppanin täytyisi tietää ja ymmärtää oikeasti millainen ihminen olen. Omantilan tarpeeni ei loukkaisi häntä. Keskustelua asiasta. Tai mieluiten toinen introvertti joka ymmärtää.

Vierailija
2/9 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hanki suhdetta, jos et jaksa suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää jaksakaan. Tuntuu kurjalta, kun niin moni harrastuskaveri ja muutama naapuri haluaisi lähempää tuttavuutta: mentäisiin yhdessä lenkille tai mustikkaan, shoppailtaisiin, mentäisiin kahville ja ystävystyttäisiin.

En vaan pysty. Kestän heitä juuri sen harrastuksen keston ajan tai hetken postilaatikoiden luona rupattelemassa.

Vaikutan epäystävälliseltä ihmiseltä ja jos selitän, että olen introvertti vastaus on aina sama "eihän sun tartte kun vaan lähteä mukaan".

Vierailija
4/9 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole suhteita.

Vierailija
5/9 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan poikaystävääni, koska sen kanssa on helppo olla, ei tarvitse puhua jos ei jaksa, saa olla ihan rennosti kotona. Mitään random-suhteita en jaksakaan, koska kauhea väsymys jos pitää esim. koko ajan viestitellä, tää nykyinen on onneksi samanlainen kuin minä, eikä myöskään halunnut jatkuvaa yhteydenpitoa silloin kun ei vielä asuttu yhdessä (eikä vieläkään jos toinen on poissa).

Vierailija
6/9 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kokeilla. Mutta en kyllä taida saadakaan enää.

Vierailija
7/9 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä enn ole introverttti vaan aivot on kokonaaan melkein ns off tilasssa.

Vierailija
8/9 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kokeilla. Mutta en kyllä taida saadakaan enää.

Hyväksy kohtalosi ja elä yksin.

Vierailija
9/9 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No löytyiskö joku jonka kanssa seksiä ja vähän hengailua? En mäkään jaksais kattella toista joka päivä.