Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miehen kanssa naimisissa mutta ihastuin naiseen, joka asuu eri maassa

Vierailija
12.06.2021 |

Tämä on ihan tuhoon tuomittu kuvio, mutta silti vaikea.

Olen ulkomailla vapaaehtoishommissa ja tapasin naisen, jonka kanssa meillä kolahti välittömästi todella kovaa. Olemme hyvin samanlaiset ihmiset. Siis toki ihastus vaikuttaa myös siihen että ajattelen näin. Mutta siis meillä on äärettömän samanlainen huumorintaju ja ajatuksenjuoksu. En ihastunut salamana vaan vasta hetken päästä, kun opin tuntemaan hänen persoonaansa. En ole koskaan tuntenut tällaista yhteenkuuluvuutta edes parhaan ystäväni kanssa. Heti ensitapaamisella tuntui kuin olisimme tunteneet vuosia.

Hän seurustelee mutta suhde on tuore ja hankala on off -kuvio. Olen naimisissa miehen kanssa joka on kotimaassamme. Rakastan häntä, mutta en ole kiinnostunut seksistä hänen kanssaan. Olen aina ajatellut sen johtuvan minusta. Että seksi ei vain yksinkertaisesti kiinnosta minua. Suhde on muuten kuitenkin ihan hyvä, joten en ole antanut sen painaa liikaa. En ole koskaan valehdellut, vaan tämä on ollut aina tiedossa oleva asia.

Vasta parin viime vuoden aikana olen alkanut tajuta, että taidankin olla seksuaalisesti kiinnostuneempi naisista. Tunnen eläneeni jonkinlaisessa valheessa, mutta ainakin olen tosi taitavasti onnistunut syöttämään tuon valheen itselleni, koska en aavistanut mitään tällaista. Sitten tuli oikea ihminen kohdalle.

Luulen, että ihastus on molemminpuolinen. En voi ajatella ketään muuta kuin tätä ihmistä ja ajatus siitä, että jo syksyllä lähdemme kumpikin tahoillemme, raastaa minua.

En aio tehdä mitään, en halua rikkoa omaa enkä toisen suhdetta. Mutta tämä tunne on hirveä. En tiedä kaipaanko oikeastaan neuvoja, enemmänkin vain halusin purkaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla