Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin ”exän” tapailu - näkökulmaa kaivataan

Vierailija
12.06.2021 |

Kaveri suuttui minulle kun kuuli että olin käynyt treffeillä ”exänsä” kanssa.

Käytän heittomerkkejä, koska tämä kaveri oli tavannut tuota miestä jonkun kolme kertaa parin kuukauden sisällä edellistalvena (eli yli vuosi sitten). Puitiin sitä miestä silloin pienellä porukalla ja vaikutti siltä ettei ollut lopulta tämän kaverin tyyppiä yhtään. No kaverini on nyt löytänyt itselleen ihan toisen miehen ja seurustellut muutaman kuukauden.

Minä taas palasin Tinderiin pitkästä aikaa pidettyäni vähän taukoa deittailusta kokonaan ja miettiessä mitä oikeasti haluan. Asumme kaikki pienellä paikkakunnalla joten edes isohkoon ikähaarukkaani (oma ikä -5 vuotta tai +10 vuotta) ei mahdu ihan kauheasti sinkkumiehiä. Suurin osa niistäkin on näitä perus maalaispoikia joita en voisi kuvitellakaan, mutta tämä mies kuuluu pieneen vähemmistöön joka erottuu edukseen.

Olen nyt siis käynyt kerran treffeillä tämän miehen kanssa ja mielelläni katsoisin johtaako tämä mihinkään. Mutta olinko nyt paska kaveri kun edes harkitsin tätä miestä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan miestä ja katsot onni sulle sopiva

Sun elämä

Vierailija
22/23 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että kaveri oli miehestä enemmänkin kiinnostunut mutta tuli dumpatuksi... Ei kehdannut asiaa ehkä kertoa. Koska kuka muuten hermostuu tuollaisesta? Tai sitten olette todella nuoria mutta veikkaan ainakin ap:ta ihan aikuisen ikäiseksi tuon ikähaarukkkansa takia. Ei 23-vuotias nainen tapailisi 18-vuotiasta vaikka periaatteessa voisi. Eli olette jo vanhempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa edes kysyä. Joku kolme kertaa treffeillä vuosi sitten ja kaverillasi on uusi miesystäväkin. Tietenkin saat tapailla sitä tyyppiä, aivan sairasta jos kaverisi yrittää sen estää. Ensinnäkin vapaat ihmiset saavat tapailla ketä haluavat, oli kyseessä kaverin eksä tai mikä tahansa. Toiseksi kavereilla ei ole määräysvaltaa toisiinsa. Ei sellaisessa kaveruudessa ole mitään mieltä, jossa joutuu tuollaisia miettimään. Tietenkään tunteille ei voi mitään, siis kaverisi ei voi mitään sille että häntä asia suututtaa, ja sinun pitäisi ymmärtää että häntä suututtaa, mutta kaverisi pitäisi pystyä kaivamaan suuttumuksensa alta järki esiin ja tajuta että tilanne on ok.

No, mun miesystäväni on eksäni kaveri ja tapasin hänet eksäni kautta (siis silloin kun suhde eksääni oli jo loppunut, huom.) eikä tässä ole yhtään mitään ongelmaa. Ollaan kaikki kavereita keskenämme. Tätä taustaa vasten varsinkin tuntuu lapselliselta pelleilyltä joku että kimpaannutaan jostain satunnaisesta treffikumppanista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä