Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin ja pelottavin sairastumisesi?

Vierailija
12.06.2021 |

Omalla kohdalla auringonpistos parikymppisenä, pientä toki johonkin aivohalvaukseen tai veritulppaan verrattuna mutta luulin kuolevani kun pyöräilin asuntolalle, hissistä lähes konttasin ovelleni ja ovelta sänkyyn. Tärisin kuumehorkassa, päätä särki, oksensin roskikseen ja selkään koski kauheasti. Ihoni oli palanut niin paloin, että nahat irtosi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akuutti psykoosi. Mikään fyysinen ongelma ei ole ollut yhtä paha ja pelottava.

Vierailija
2/14 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa ja hammasjuuren mätiminen olivat pahimmat.

Ekassa luulin että lähtee henki, kun oli niin korkea kuume, tokassa luulin että lähtee taju, kun särky oli niin käsittämätön.

Vaikea valita kumpi oli pahempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norovirus!

Vierailija
4/14 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausmyrkytys joka iski kuin puun takaa, olin aamulla käynyt kävellen normaalisti kaupassa ja tein ruokaa kun tuli huono olo. Menin  viileään suihkuun helpottaakseni oloani enkä yhtäkkiä enää nähnyt kunnolla ja huimasi, kun kuulin miehen tulevan töistä aloin huutaa apua. Mies joutui murtamaan kylppärin oven että sai minut ulos sieltä! Mies ei ensin tajunnut mistä on kyse vaan luuli ,että minulla on migreeni. Lähti viemään sairaalaan, oksentelin ja tärisin takapenkillä pelkästään pitkä toppi ja pikkuhousut päällä. Päivystyksen aulassa aloin krampata ja minut vietiin hätäsektioon, miesparka oli niin sekaisin  ettei muistanut laskettua  aikaa ym. Olin viikolla 38+2. 

Vierailija
5/14 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norovirus!

Pakko kompata. Ainoa asia, joka on ikinä saanut mut pyörtymään. Noin 8 tunnissa ensimmäisistä vatsan nipistyksistä siihen kuntoon, että pyörtyilee vessareissulla, ja perusterve parikymppinen olin siis silloin. Jos olisin sattunut olemaan yksin kotona tuolloin, olisi varmaan tullut sairaalareissu, mutta satuin sairastumaan vanhempien luona niin pärjäilin sitten siellä jotenkin.

Vierailija
6/14 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ehkä ole sairaus, ennemminkin haaveri.

Kallonpohjanmurtuma.

Makasin teholla kaksi päivää ja sieltä siirryin vuodeosastolle viikoksi.

Tuli joulu, ja äitini vaati, että pääsen ”kotiin”.

Katetri poistettiin, ja ei kun makaamaan äidin luo sohvalle. Korva vuosi verta sohvatyynylle.

Mummolle valehdeltiin, että minulla on krapula.

Hassu aikamuotovalinta, koska itse en muista mitään. Ensimmäinen muistikuvani on, kun kävelin jonain ensimmäisistä öistäni aavemaisen hitaasti vessaan pissalle.

Kertomusten ja potilastietojen mukaan tämä olisi ehkä pahin sairastumiseni.

Vierailija
7/14 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahalaukun repeäminen ja siitä aiheutunut verenmyrkytys. Oli lähtö lähellä.

Vierailija
8/14 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä syystä se repesi?

Vierailija
9/14 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkarokko.

Lapsena ei tosin ymmärtänyt pelätä.

Vierailija
10/14 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diapeettes puhkesi auton parkki paikalla. Ensi hoito tuli auttamaan. Sokeri sokki. Terveisin Pentti ja hyvää kesää kakille.

Vierailija
11/14 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvä valtimotukos vasemmassa pohkeessa. Nilkkamurtuman takia tuli kun ei voinut jalalla varata ja kävellä ilman keppejä tietenkään. Eiku vaan äkkiä liuotushoitoon

Vierailija
12/14 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä syystä se repesi?

Syytä ei saatu selville.

Vierailija
13/14 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronavirus

Vierailija
14/14 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoaneurysma- ja luuydinsyöpädiagnoosit kahden viikon välein. Kummassakin oli lyhyt elinaikaennusta.

Toivuin aivoleikkauksen, kantasolusiirron ja vuosien syöpähoitojen vuoksi kummastakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan