Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Neljä Ruusua - Haloo
12.06.2021 |
Onko aliarvostetuin albumi Suomessa?
Kommentit (4)
Millä tavalla se mielestäsi on aliarvostettu? Yhtyeen menestynein levy, useampi singlehitti, ja keikoilla tuohon aikaan kauhea huuma kyseisen levyn takia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pop-uskonto oli vielä myös hyvä, sitten tuli Mood, jota ei oikein kukaan ymmärtänyt. Sulat olivat kova juttu vasta The Rasmuksen Laurin päässä.
Pitkä tauko ja oikeastaan vasta Katkera kuu oli seuraava kuunneltava levy.
Toistaa valitettavan paljon itseään tämä bändi, siinä missä Ismo menee genrestä toiseen.
Alue: Aihe vapaa
Miten niin aliarvostettu? Erinomainen levy oli ilmeystyessään ja edelleen.