Psykopaatti vai mikä?
Te jotka tunnetta psykologiaa niin mikä tätä miestä vaivaa?
Hän ei puhu tunteistaan koskaan eikä osaa kuvailla niitä
Ei kerro haaveistaan
Ei halua käsitellä mitään mennyttä aikaa
Ei helli mitenkään eikä kerro kauniita sanoja
Ei osoita minkäänlaista empatiaa vaikka toisen osapuolen läheinen kuolisi
Sängyssä panee silmiin tuijottaen ääntelemättä, yhtään huokailua tmv ei kuulu, jokin ääni tullessaan
Työtä painaa välillä loppuunpalamiseen asti
Sosiaaliset suhteet hyvin rajatut. Ei halua olla tekemisissä kuin parin ihmisen kanssa
Ei siedä mitään negatiivista kommenttia itsestään, mutta itse niillä välillä loukkaa
Ei siedä mitään mikä viittaa negatiivisuuteen
Hyvin pihi
Jonkinlaista itsensä korostamista
Vetäytyy välillä kaikista muista yksinäisyyteen
Riidoissa sisarustensa kanssa ja osan sukuaan on itse hylännyt
Lapsuudessa väkivaltaa lasta kohtaan
Ei halua lapsia
Vastaukseksi ei kelpaa tyypillinen suomalainen mies
Kommentit (12)
No jos kerta vastaukseksi ei käy tyypillinen suomalainen mies, niin vastaukset on vähissä.
Eikä kun kuulostaa mieheltä, joka ei ole kiinnostunut naisesta, jota kohtelee noin. Jostain toisesta saattaakin kiinnostua, jolloin kohtelukin on toinen. Ei viitsi teeskennellä tämän miltään vaikuttamtttoman naisen tähden.
Vierailija kirjoitti:
Ketään psykologia palstalla?
Ei kukaan psykologi ota kantaa kenenkään mielenterveyteen tai persoonallisuuteen jollain palstalla ja toisen ihmisen kuvailun mukaan.
Kääntäisin itse katseeni peiliin ja kysyisin mitä minä tältä ihmiseltä saan ja miksi olen hänen kanssaan tekemisissä.
T: ei-psykologi
Edelleen vastauksia? Narsistien kommentit ei kiinnosta.
Miten voi edes päätyä parisuhteeseen tollasen kanssa? Ei hellyyttä, kauniita sanoja, empatiaa...
En ole suhteessa tämän miehen kanssa
Kun oma mies muuttui tuollaiseksi, sillä todettiin masennus ☺ Masennus oireilee miehillä eri tavalla kuin naisilla.
Jonkinlaista masennusta on ollut kyllä, mutta myös ei masennuskautena ollut samanlainen
Aleksitymia voisi olla selitys ainakin kuvaus sopii
Eikö kukaan lue psykaa?