Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon ihan koukussa tuohon Netflixin Lupin -sarjaan. Ihana nähdä Pariisin katuja

Vierailija
11.06.2021 |

Toivon tätä sarjaa lisää

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli 2-jakso tullut!

Vierailija
2/8 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi näyttelijä on sama joka näytteli siinä Koskemattomat elokuvassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli 2-jakso tullut!

jep katoin kaikki putkeen. Rakastan myös ranskalaisia asuntoja ja tapaa sisustaa. Ja pukeutua

Vierailija
4/8 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko joku uusintafilmatisointi Mestarivaras Arsene Lupinista? Mulla jäi lapsena tämä sarja mieleen, taisin olla kymmenen vuotias kun tuli telkkarista.

Vierailija
5/8 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko joku uusintafilmatisointi Mestarivaras Arsene Lupinista? Mulla jäi lapsena tämä sarja mieleen, taisin olla kymmenen vuotias kun tuli telkkarista.

Netflix kuvailee tätä sarjaa seuraavanlaisesti:

Herrasmiesvaras Arsène Lupinin seikkailujen innoittamana Assane Diop päättää kostaa isänsä kokeman vääryyden sen aiheuttaneelle varakkaalle suvulle.

Tämä sarja on myös hyvin erikoisesti toteutettu.

Ainaskin tuo eka kausi. Itse tykkään tästä sarjasta kovasti.

Vierailija
6/8 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää yhtään tuosta, että jaksoja tuputetaan pätkittäin. Joskus on enemmin aikaa katsoa sarjaa ja joskus vähemmin. Silloin, kun on enemmän aikaa niin silloin tekisi mieli enemmän jaksoja katsoa. Sitten kun itsellänikään ei ole kauhean hyvä muistikaan, jos yksi jakso tulee per viikko. Siinä kerkee jo unohtaa mitä edellisessä jaksossa tapahtui.

Vierailija
7/8 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tykkää yhtään tuosta, että jaksoja tuputetaan pätkittäin. Joskus on enemmin aikaa katsoa sarjaa ja joskus vähemmin. Silloin, kun on enemmän aikaa niin silloin tekisi mieli enemmän jaksoja katsoa. Sitten kun itsellänikään ei ole kauhean hyvä muistikaan, jos yksi jakso tulee per viikko. Siinä kerkee jo unohtaa mitä edellisessä jaksossa tapahtui.

Per viikko? Netflixissä kaikki voi katsoa milloin haluaa.

Vierailija
8/8 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Per viikko? Netflixissä kaikki voi katsoa milloin haluaa.

Eka kommentoija sanoi, että kaksi jaksoa on vasta tullut uudemmasta kaudesta ja Snowpiercer sarjassakin julkaistiin yksi jakso per viikko. Tuo on mielestäni pitkäveteistä.