Parhaat keinot helteeseen
Kommentit (12)
Mehupullo ja pyyhe mukaan ja rannalle nauttimaan kesästä.
Ilmastointilaite, jos tuntuu sinulle liian kuumalta.
Ilmastointilaite ja pysyminen kotona mammapalstalla.
Tämä neuvo ei ole hyvä jos on terveydongelmia, mutta itselläni toimii ihan vaan totuttelu. Kun helteessä päivittäin tekee jotain raskasta , kuormittavaa ( esim. Liikuntaa, pihatöitä jne) ja pesee hiet pois kuumassa suihkussa niin elimistö aika nopeasti "ilahtuu" kun lämpötila on muutamankin asteen vähemmän.
Toki tämä voi olla yksilöllistä enkä todellakaan halua vähätellä kenenkään helleahdinkoa.
Yön yli nukkuminen. Tänään ei ole enää helle. ;)
Kylmällä vedellä kasteltu lippis.
Vierailija kirjoitti:
Ilmastointilaite, jos tuntuu sinulle liian kuumalta.[/quoteJokainen hankisi kotinsa ilmastointi laiteen jos olisi varaa. kerostalossa vuokralla mahdotonta. kyllä seraha riitää perustarpeisin. Mutta ilmastointi laiteet,viilemtimet ymm. mahdotonta hankia. ilmastointi laite ei kai saa vuokrataloihin asentaa edes?Kiitos vaan vinkistä! kaikilla ei mhdolisuutta omistusasunnot, rivarit osakeet omakoti talot. Syystä niitä vuokrataloja rakenetaan ympäri Suomi mutta liian vähän.Nekin rakenus kustanukset maksaa vuokralla olijat vuokriin lisättynä.Kuten ihan kaikki samat kulut mitä omistus asunoissa on.Ei siis ilmasta ole vuokralla.Vai ilmasiksiko taloja rakenetaan,remontoidaan ymm?Ihan oon jätekulut,vesimaksut. jos jotain koti hajoaa.esim. tiskikaapin ritilät.ostat itse tai tilaat huolto.Maksat myös ajopalkat ymm. Harhaa maksamme vuokralla vain vuokraa.
Rannalle varjoon vesipullon kanssa ja uimaan aina kun tuntuu liian kuumalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmastointilaite, jos tuntuu sinulle liian kuumalta.[/quoteJokainen hankisi kotinsa ilmastointi laiteen jos olisi varaa. kerostalossa vuokralla mahdotonta. kyllä seraha riitää perustarpeisin. Mutta ilmastointi laiteet,viilemtimet ymm. mahdotonta hankia. ilmastointi laite ei kai saa vuokrataloihin asentaa edes?Kiitos vaan vinkistä! kaikilla ei mhdolisuutta omistusasunnot, rivarit osakeet omakoti talot. Syystä niitä vuokrataloja rakenetaan ympäri Suomi mutta liian vähän.Nekin rakenus kustanukset maksaa vuokralla olijat vuokriin lisättynä.Kuten ihan kaikki samat kulut mitä omistus asunoissa on.Ei siis ilmasta ole vuokralla.Vai ilmasiksiko taloja rakenetaan,remontoidaan ymm?Ihan oon jätekulut,vesimaksut. jos jotain koti hajoaa.esim. tiskikaapin ritilät.ostat itse tai tilaat huolto.Maksat myös ajopalkat ymm. Harhaa maksamme vuokralla vain vuokraa.
Paljon sanoja mutta mikä on tämän ajatusten Tonavan pointti?
Päälle väljät vaatteet luonnonmateriaaleista, viileä suihku heti aamulla, yöksi voi sänkyyn laittaa pari kylmäkallea.
muistelet räntämyräköitä ja talven lipilipiliukkaita kelejä.
🍺😁