Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaalloisen lihava tuttavamies

Vierailija
11.06.2021 |

Naljailee jatkuvalla syötöllä painostani, vaikka hänen oma painoindeksinsä on liioittelematta lähemmäs 50, ellei jo 50. Oma painoindeksini on myös tosi korkea - 35, mutta olen tälläkin hetkellä tekemässä asialle jotain. Mistä voi johtua, että tämä ihminen, jolla itsellä on ylipainoa moninkertaisesti enemmän, niin vittuilee minulle painostani usein? Valitettavasti en pysty tätä henkilöä välttelemään, koska hän pyörii samoissa piireissä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen normaalipainoinen, ja mulla on todella ylipainoinen kaveri, joka on koko mun elämän kuittaillut mulle painostani (liian laiha, epänaisellinen jne). Se on tosi erikoista. Itselle ei koskaan tulisi mieleen kommentoida hänen painoaan, tai kenenkään muunkaan.  En osaa edes arvailla mistä johtuu, mutta eipä se minuun liity, vaan itsellään on jotenkin paha olla.

Vierailija
2/6 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen normaalipainoinen, ja mulla on todella ylipainoinen kaveri, joka on koko mun elämän kuittaillut mulle painostani (liian laiha, epänaisellinen jne). Se on tosi erikoista. Itselle ei koskaan tulisi mieleen kommentoida hänen painoaan, tai kenenkään muunkaan.  En osaa edes arvailla mistä johtuu, mutta eipä se minuun liity, vaan itsellään on jotenkin paha olla.

Tämä sen täytyy olla. Ei mullakaan ole koskaan tullut mieleen kommentoida esim. mun alipainoisen ystävän painoa mitenkään enkä myöskään vittuile tälle tuttavamiehelle takaisin painostaan, vaikka tuntuisi melkein ansaitsevan sen. Mies kaiken lisäksi haisee ihan kammottavalle... siitä varmaan mainitsen ensi kerralla kun kommentoi taas painoani.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun oma todella ylipainoinen äitini on ivannut minua painostani koko elämäni. Kyllä minullakin lapsena ja alle parikymppisenä oli aika reippaasti ylipainoa, mutta nyt olen jo kymmenisen vuotta ollut ihan normaalipainossa, vaikka pari lastakin olen tähän maailmaan pyöräyttänyt.

Mutta jos ihminen on epävarma itsestään ja hänen on huono olla kehossaan, niin pakkohan se on muihin ihmisiin tuolla tavoin purkaa...

Vierailija
4/6 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavien suomalaismiesten denialismi omaa painoaan kohtaan on aivan uskomatonta. Moni ihan oikeasti ajattelee, että aikuisen naisen painoindeksin on oltava alle 19, mutta omat läskit ovat vain lihaksikkuutta. 

Vierailija
5/6 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas olin tekemisessä yhdessä harrasteryhmässä erittäin hoikan, vanhemman naisen kanssa joka arvioi äänekkäästi ääneen muiden ylipainoa. Esim: "Katsokaa tuotakin naista, voi kauheaa mitä mahtaa painaa" jne.

Hänen omanarvontuntonsa näytti muodostuvan aika pitkälti siitä, että oli itse tavallista hoikempi ja saattoi siksi mielestään arvostella muiden painoa. Nolotti todellakin  liikkua hänen kanssaan, koska puhui erittäin kuuluvalla äänellä. Sanoin usein, että paino on jokaisen oma asia, tai jokainen kantaa kilonsa itse tms, mutta tyyppi vain jatkoi ja jatkoi ja jatkoi. Enää ei olla tekemisissä.

Vierailija
6/6 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jankon betonilla töissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä