Tyttärellä kaulassa 2 reikää joista tullut verta, mikä ötökkä tuollaista tekee? Ei vampyyrivitsejä kiitos!
Nukkui yön sisällä ja ikkunassa on hyttysverkko. Mies sanoo että näyttää vähän käärmeenpuremalta mutta ajatus että kyy eksyisi sisään omakotitaloon, luikertelisi parvisänkyyn ja purisi lasta ilman että tämä herää on naurettava.
Minulle tuli mieleen lutikat, mutta muilla ei ole jälkiä emmekä ole käyneet muualla lomalla kuin kylpylässä kotimaassa.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paarma?
Onko paarmoja jo? Ne ovat enemmän loppukesän riesa. Mäkäräisiä on alkukesästä.
Paarmoja on ainakin täällä Turun saaristossa jo liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt vaan niin on, että teidän hyttysverkossa on Edward Cullenin mentävä reikä.
Ja erehtyi huoneesta, vai? :D Meni 6veen huoneeseen vaikka 15veen huone on vieressä.
Ap
Edward on syntynyt vuonna 1901 ja hänen muijansa 1987, joten eiköhän ole selvää että hän on mieltynyt huomattavasti itseään nuorempiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt vaan niin on, että teidän hyttysverkossa on Edward Cullenin mentävä reikä.
Ja erehtyi huoneesta, vai? :D Meni 6veen huoneeseen vaikka 15veen huone on vieressä.
Ap
Aa, jos 6-vuotiaasta kyse niin sitten se oli varmaan Jacob.
Etele-savossa ekat paarmat jo viime viikolla.
Reiästä tulee verta = kuukautiset.
Varmaan sama otus joka puri minua nilkasta yön aikana kerran lapsena.
Koskaan selvinnyt mikä se oli. Kerrostalon 5 kerros, huoneeni ikkuna oli kiinni.
Joku paarma tms se varmaan oli mutta mistä lie tullut.
Tuliko punainen läikkä tai rinkula pureman ympärille?
Vierailija kirjoitti:
Koskaan selvinnyt mikä se oli. Kerrostalon 5 kerros, huoneeni ikkuna oli kiinni.
Aika mysteeri :O oisko tullu kuitenki ihan ikkunasta, rapusta tai vaatteen mukana
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että se otus on jo kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika mysteeri :O oisko tullu kuitenki ihan ikkunasta, rapusta tai vaatteen mukana
Varmaan joo, voi myös olla että jossain muussa huoneessa oli ikkuna auki ja se tuli sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että se otus on jo kuollut.
Juu tietenkin on :'D en tarkoittanut että juuri se sama, mutta että samanlainen, puremajälki kun osaa just kuvaukseltaan siihen joka nilkkaani tuli.
Lintukirppu yleensä puree käsien alueelle...olisiko hyttysiä useampi käynyt aterialla?
Jos ei punoita pahasti, eikä ole kipeä, niin olisin aika huoletta.
Hämppis puree kaksi pistettä. Oikeasti siis.
Siis äidin huonettahan se tietty haki, tai ehkä isän kun nää vampyyritkin on niin moderneja nykyään.