Lue keskustelun säännöt.
alkaako helsingin seudulla ukkostaa?!
21.08.2006 |
mies on työmatkalla ja minä kotona yksin. pelkään ukkosta!
lohduttakaa mua ja sanokaa nyt hyvät ihmiset ettei yöllä ukkosta ollenkaan!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
http ://kwcenter .mine .nu/lightning .html
Sieltä sitten ylhäältä pieni nappula, jossa lukee run.