Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkaako helsingin seudulla ukkostaa?!

Vierailija
21.08.2006 |

mies on työmatkalla ja minä kotona yksin. pelkään ukkosta!



lohduttakaa mua ja sanokaa nyt hyvät ihmiset ettei yöllä ukkosta ollenkaan!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http ://kwcenter .mine .nu/lightning .html



Sieltä sitten ylhäältä pieni nappula, jossa lukee run.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan