Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on viimeisin lupaus siitä, missä vaiheessa maskeista voidaan luopua?

Vierailija
10.06.2021 |

Tai siis kun ensin sen piti olla kesän alussa, sitten heinäkuussa, sittemmin venytettiin kesän loppuun, jossain vihjailtiin että koko loppuvuosi... Onko nyt annettu mitään ajankohtaa, rokotuskattavuutta tai viikoittaista tartuntamäärää? Vai meneekö tämä nyt niin, että maskeista luopumisesta ei edes keskustella, ja sitten meillä vaa on maskit loputtomiin, oli se perusteltua tai ei?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit eroon niistä? Maskit on kivoja!

Vierailija
2/40 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ainakaan Espoossa enää käytä kuin vajaa puolet kaupassakävijöistä. Hiostavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukehdun siihen helteillä. Olen luopunut jo. Jos saa istua niin pystyn jotenkuten pitämään mutta en liikkuessa. 

Vierailija
4/40 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava pandemia ehtii tulla ennen kuin nykyiset maskit voidaan poistaa käytöstä.

Vierailija
5/40 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkään hetkellä ole mitään painavaa syytä niiden käytölle! Liki 60% aikuisista rokotettu, riskiryhmät lähes kaikki kahdesti. Tautia vähän liikkeellä.

Oli muuten mukavaa olla täällä Seinäjoella kansainvälisillä suurmarkkinoilla, kun 95% ihmisistä oli ilman maskeja. Vaikka eihän niitä pihalla ole suositeltu käytettävänkään.

Vierailija
6/40 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ole tarvinnut käyttää missään vaiheessa ainakaan kaupoissa. Ja monessa työssäkin voi kieltäytyä.

Vierailija
7/40 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskit poistetaan vain niistä kunnista, joissa Perussuomalaiset eivät saa vaalivoittoa.

Vierailija
8/40 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa voidaan luopua maskeista kun Intiassa tautitapaukset laskevat alle neljään/päivä. 

Vierailija
9/40 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhapa seon jäädä odottamaan, että joku uskaltaisi tehdä niiiiin vaikean päätöksen.

Päätöksenteko kun on vaikeaa, joku voi olla eri mieltä.

Vierailija
10/40 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä käytän muualla en enää käytä.

Vierailija
11/40 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskista voit luopua juuri nyt. Et tarvise valtion tai thl:n lupaa. Se on vähän kuin tutti, voit vierottautua siitä. Äiti haluaa että pidät tuttia kolmekymppiseksi, mutta sun ei tarvii uskoa. Se on kontrollloiva, manipuloiva äiti joka sulta sitä vaatii.

Vierailija
12/40 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskista voit luopua juuri nyt. Et tarvise valtion tai thl:n lupaa. Se on vähän kuin tutti, voit vierottautua siitä. Äiti haluaa että pidät tuttia kolmekymppiseksi, mutta sun ei tarvii uskoa. Se on kontrollloiva, manipuloiva äiti joka sulta sitä vaatii.

Niin, mutta mä kysyin, onko missään ollut virallisen maskisuosituksen osalta puhetta siitä, milloin se loppuu. En tässä kysellyt lupia koska itse saan tehdäö jotain, vaan mua kiinnostaa nyt tämä virallinen suositus. Että aiotaanko jatkaa loputtomiin vai onko ideana, että se joskus päättyisi - ja jos, niin koskakohan?

Vierailija
13/40 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Pirkanmaalla siirryttiin juuri perustasolle. Kaikista muista varotoimista luovutaan, mutta maskisuositus jää toistaiseksi. Lisäksi joukkoliikenteeseen jää maskipakko, "ei ole syytä luopua siitä".

Vierailija
14/40 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku niistä THL:n tyypeistä sanoi, että aikoo lopettaa juhannuksena maskin käytön. Ajattelin tehdä samoin. Ja aika ryppyinen ja räkäinen tuo minun maskini jo onkin.

Vierailija
15/40 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti, muuta ei voi sanoa.

Vierailija
16/40 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta mä kysyin, onko missään ollut virallisen maskisuosituksen osalta puhetta siitä, milloin se loppuu. En tässä kysellyt lupia koska itse saan tehdäö jotain, vaan mua kiinnostaa nyt tämä virallinen suositus. Että aiotaanko jatkaa loputtomiin vai onko ideana, että se joskus päättyisi - ja jos, niin koskakohan?

Etkö osaa itse ajatella mitään?

Olet kuin hypnotisoitu.

Ensinnäkään maskit eivät suojaa viruksilta ja mitään maskipakkoa ei ole.

Vierailija
17/40 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Pirkanmaalla siirryttiin juuri perustasolle. Kaikista muista varotoimista luovutaan, mutta maskisuositus jää toistaiseksi. Lisäksi joukkoliikenteeseen jää maskipakko, "ei ole syytä luopua siitä".

juuri tätä olen pelännyt. Koko ajan on sanottu, että voi olla, että koronasta ei koskaan päästä täysin eroon - ja mikäli vielä perustasollakin on maskisuositus ja osittain maskipakko, on todella suuri riski, että se maskisuositus ja maskipakko jää ikuisiksi ajoiksi. Koska sitten ollaan jatkossa aina "perustasolla".

Vierailija
18/40 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa itse ajatella mitään?

Olet kuin hypnotisoitu.

Ensinnäkään maskit eivät suojaa viruksilta ja mitään maskipakkoa ei ole.

Osaan, mutta en ole ajatustenlukija. Eli mua kiinnostaa tässä se, meinataanko maskisuosituksesta luopua ikinä vai ei. En ole tässä kyselemässä lupia siihen, mitä itse saan tehdä, tai miten minun pitäisi ajatella. Minua kiinnostaa se, millä lailla koronarajoituksia puretaan, ja meinataanko maskisuosituksesta luopua koskaan vai ei. Kiinnostaisi myös, onko tuota luopumisen ajankohdan hivuttamista koko ajan eteenpäin tehty ihan tarkoituksella.

Vierailija
19/40 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kanssa, onko maskivalmistajille ja -myyjille luvattu jotakin.

Vierailija
20/40 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo missään vaiheessa kuullut että vois loppua ennen syksyä. Viimeksi joku taisi kertoa, että kun e 70% on täynnä niin katsotaan missä vaiheessa epidemia on ja sitten päätetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi