Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa, kannattaa savuttoman mennä tupakoitsijan kanssa treffeille....

Vierailija
10.06.2021 |

.... löysin yhden kiva tyypin, jonka kanssa olen viestitellyt pitkään, mutta hän tupakoi. Itse inhoan tupakanhajua, mutta olisi silti kiva tavata tuo tyyppi. En usko hänen olevan kiinnostunut lopettamaan tupakointia. Itseäni vähän hirvittää, että miten paljon hällä menee rahaa tulevaisuudessa siihen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin tupakoitsijaan. En olisi ikinä uskonut, että niin kävisi, kun aina olen inhonnut tupakkaa. Nykyisin hän on omasta halustaan lähes lopettanut. Joskus ostaa sikareita.

Vierailija
2/7 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lopeta, vaikka saisitte lapsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Altistat itsesi ja mahdollisen tulevan perheenne syövälle.

Vierailija
4/7 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen savuton mutta tuo ei ole koskaan ollut minulle kynnyskysymys. Menin treffeille miehen kanssa, jonka etukäteen tiesin tupakoivan. Ei polttanut monen tunnin treffien aikana yhtäkään, eikä edes haissut tupakalle. Positiivinen yllätys.

Vierailija
5/7 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tupakoi kun tavattiin. Tiesi etten polta ja ei koskaan polttanut yhdessä ollessamme. Ei haissut eikä halunnut että haisen. Huomioi mielestäni oikein kivasti :)

Nykyisin ei enää polttele ollenkaan.

Vierailija
6/7 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene ja tapaa, sittenhän näet onko tyyppi niin hieno ja haittaako sua tupakointi

Ensitreffeillä harvemmin naimisiin mennään niin että ei hyvin pitkään aikaan jos koskaan sulle kuuluu paljonko hänellä menee rahaa tupakkaan. Ei sinun niitä tartte maksaa.

Vierailija
7/7 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me poltetaan molemmat yhdistävä asia aina ollut. Riippuu täysin sun omasta asenteesta. Toista ei voi muuttaa väkisin. Tuskin sellaista miestä on edes joka on täydellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi