Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa 2-vuotiaan käyttämään maskia? Lapsi repii koko ajan sitä pois ja kiukuttelee.

Vierailija
10.06.2021 |

Vaikka miten olen yrittänyt selittää, että maski suojaa tappavalta virukselta, ei se ilmeisesti mene lapsen päähän. Olen nyt kiinnittänyt maskin hiuspinnien avulla niin, että sitä on vaikeampi saada pois, mutta lapsi vaan huutaa. Miten saisi lapsen tottumaan maskiin? Meillä on käytössä kangasmaski ja kirurginmaski päällekkäin, koska tuplasuoja on aina paras suoja. Onko vinkkejä? Ja tiedän, ettei maskisuositus koske noin pieniä, mutta minusta olisi tärkeää, että taaperotkin suojautuvat, ja suojaavat samalla muita omilta viruksiltaan. En halua lapseni tartuttavan ketään, joten ilman maskia ei lapseni kodin ulkopuolella liiku. Itse laitan jopa postilaatikolle maskin. Meillä on omakotitalo, mutta piha on kuitenkin pihaa, eli maski naamaan!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollille pisteet yrityksestä. Ei tämä ihan nouse klassisen "tatuointi vauvalle"-ketjun tasolle kuitenkaan.

Vierailija
2/6 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen huono noiden mahdottomien juttujen  takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu

Vierailija
4/6 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän koronan pitänyt tarttua lapsiin. Näin ollen lapset eivät myöskään voi tartuttaa.

Koko koronassa ei ole mitään logiikkaa.

Vierailija
5/6 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisen huono noiden mahdottomien juttujen  takia.

Itse en usko, että 2-vuotias kiukuttelisi maskin takia.

Vierailija
6/6 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP pitää sitoa sateella puuhun ja jättää sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi