Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen päivä tulossa teillä?

Vierailija
10.06.2021 |

?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Lomalla oon. Ei ole oikein mitään tekemistä ja toisalta olisi tekemättömiä töitä roppakaupalla. Ei vaan huvita tarttua mihinkään niistä. Tekis mieli tissutella mutten viitsi kun just miehelle valitin asiasta.

Vierailija
2/23 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhatöitä, auton siivoaminen sisäpuolelta ja illalla Al anon vertaistukiryhmän kokoontuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöissä. Istun terassilla näppäilemässä läppäriä. Nyt muutaman minuutin hengähdystauko ennen kuin hommat jatkuu. Töitten jälkeen siivoamista ja sisustusta, että saadaan asunto siihen kuntoon että huomisaamuna voi tulla kiinteistövälittäjän kuvaaja ottamaan myyntikuvat.

Vierailija
4/23 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttopuuhommiin. Tuolla olisi liiterin edessä kuutio koivupölkkyjä odottamassa halkojaansa.

Vierailija
5/23 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallista oleilua.Syöpähoidot menossa ni ei hirveitä jaksa tehä.

Vierailija
6/23 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi päivä. Ensin poistetaan krapulaa ja sitten alan juomaan.

Vierailija
7/23 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivott. on tulossa mukava päivä. Kovin lämpimästä ilmasta en pidä, mutta onneksi asuntoni on suurimman osan päivästä varjossa. Ajattelin pestä keittiön ikkunat. Myöhemmin illalla näen sitten kunnolla auringonlaskun. Nyt istun rauhassa lukemassa kirjaa ja juomassa kahvia. Illan viilentyessä kävelylle. Sireenit kukkivat, linnut laulavat, luonto on vehmaimmillaan. Asun Helsingissä lähellä Espoon rajaa.

Vierailija
8/23 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa on työpäivä, muttei ole töitä, kun tein eilen pitkän päivän iltakokouksineen. Käyn kävelyllä, ajelen sähköpotkulaudalla, käyn terassilla ja kaupassa. Illalla katselen telkkaria ja surffaan netissä.

Vierailija
9/23 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieskaverin luona , joka on töissä ja minä työttömyyden vuoksi pelkällä vapaalla. Takana viisi kivaa ja täyttä päivää  hänen pihamaallaan, jossa on paljon tekemistä ja kitkemistä edelleenkin. Päätin kuitenkin lähteä pois, sillä mieskaverin vanhemmat asuvat naapurissa ja hänen äitinsä kailottaa sekä kommentoi aidan yli aivan kaikesta mitä teen. Miehen vanhemmat tulevat lähitunteina takaisin lomalta ja keräilen nyt kamppeitani sekä  kävin äsken vielä hetken pihalla hoitamassa sitä. Surkea olo, sillä tykkäisin niin tehdä jotakin ja olla avuksi. Miehen äiti ei tajua kohteliasta käytöstä ja olen jo siinä mielentilassa, että voisin  huutaa hänelle kurkku suorana pitämään turpansa kiinni.

Vierailija
10/23 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mieskaverin luona , joka on töissä ja minä työttömyyden vuoksi pelkällä vapaalla. Takana viisi kivaa ja täyttä päivää  hänen pihamaallaan, jossa on paljon tekemistä ja kitkemistä edelleenkin. Päätin kuitenkin lähteä pois, sillä mieskaverin vanhemmat asuvat naapurissa ja hänen äitinsä kailottaa sekä kommentoi aidan yli aivan kaikesta mitä teen. Miehen vanhemmat tulevat lähitunteina takaisin lomalta ja keräilen nyt kamppeitani sekä  kävin äsken vielä hetken pihalla hoitamassa sitä. Surkea olo, sillä tykkäisin niin tehdä jotakin ja olla avuksi. Miehen äiti ei tajua kohteliasta käytöstä ja olen jo siinä mielentilassa, että voisin  huutaa hänelle kurkku suorana pitämään turpansa kiinni.

Napanuora

Vierailija
11/23 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pitkä juoksulenkki. Aamupäivällä netissä pyörimistä ja uhkapelien pelaamista. Päivällä lounaalle läheiseen ravintolaan ja sen jälkeen raportin kirjoittamista. Iltapäivällä hommat raportin parissa jatkuu. alkuillasta fillarin nouto huollosta ja sen jälkeen ajelua siellä täällä ja ystävän tapaaminen. Loppuilta netissä ja sitten nukkumaan siinä klo 23-24. 

Huomenna työt alkaakin jo sitten klo 7.30 aamulla. 

Vierailija
12/23 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennuste klo 13 ylittyy +25 lämpö.

Vierailija
13/23 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikinä alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, joka asuu vanhempiensa naapurina. Sanomattakin on selvää, että siitä ei mitään hyvää seuraa. Pelkkää 💩💩💩

Vierailija
14/23 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöitä neljään asti. Sitten lapset tarhasta, syödään ja heidän jaksamisensa mukaan käydään ehkä uimarannalla tai katsotaan elokuvaa.

Vierailija
15/23 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano miehelle ja hän sanoo äidilleen, ettei noin sovi kommentoida? Tai sano itse vastaan esim. "jaa, minusta tämä on nyt hieno" / "kyllä ne näin jaksaa kasvaa". Kohtelias kannattaa olla, niin ei tule sotaa, mutta äiti ymmärtää paikkansa.

Vierailija
16/23 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipäivä

Vierailija
17/23 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöitä, eli tissuttelen kotona läppäri sylissä. Alkuiltapäivästä kauppaan ostamaan huomiset bisset, ja sitten kebabin kautta terassille. Sama huomenna.

Vierailija
18/23 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä kun pääsen niin iltapäivällä rannalle tarkkailemaan kesän bikinimuotia 😉

M34

Vierailija
19/23 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipäivä

Vierailija
20/23 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen erakkoelämä alkoi toukokuu 2010.Jatkuu edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi