Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viihdyn paljon yksin

Vierailija
09.06.2021 |

Miksi minun on jotenkin henkisesti hankala olla suurimman osan ihmisten kanssa?

Kaikista helpointa olla vain yksin, tehdä yksin kaikki asiat.

Pitää olla tosi läheinen ihminen, jonka kanssa on helppo olla, että viihdyn aidosti ihmisen seurasta.

Olen aina ollut tosi introvertti ja erakkoluonteinen.

Pahimmillaan tuntuu, että jotkut ihmiset imee minusta puhdin pois kun on heidän seurassaan ja olen aivan poikki sen jälkeen.

Onneksi on myös niitä hyviä tyyppejä joiden kanssa on helppo olla, etten oikeasti syrjäydy.

Mutta olisi kiva olla normaalimpi ihminen, joka pystyisi olemaan enemmän ihmisten kanssa tekemisissä. Koska toisaalta samaan aikaan olen hieman yksinäinen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on luonteenpiirteesi

Vierailija
2/7 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tekemisissä vain heidän kanssa, jotka eivät vie voimiasi. Ja jos tahdot nähdä muita ihmisiä, pidä tapaamiset lyhyinä, sellainen puolen tunnin kahvittelu jossakin. On toiminut minulla. Ja näen ihmisiä myös riittävän harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen, homma toimii hyvin niinkauan kun oikeasti pystyy tekemään hommat itse

Vierailija
4/7 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä me voisimme tietää vastauksen?

Vierailija
5/7 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään väärää. Sinä olet sellainen, niin olen myös minä ja moni muu. Minäkin viihdyn pelkästään yksin. Ystäviä ei ole enkä niitä edes halua. Perheenjäseneni ovat minulle kaikki sosiaalisuus mitä tarvitsen, kaikki muut ovat vain ylimääräistä ja kuormittavaa.

Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet.

Vierailija
6/7 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi olla kyseessä myös huono itsetunto. Kokee ehkä muut ihmiset kuormittavina, koska ei uskalla tai osaa olla rennosti oma itsensä ja jää myös miettimään, mitä minusta nyt ajateltiin. Tuohon auttaa sekin, jos kiinnittää huomiota siihen, minkä verran puhuu ja ajattelee muista ihmisistä negatiivisesti. Kun vähentää sitä, ei enää tunnu niin usein siltä, että muut ajattelevat ja puhuvat itsestä pahaa.

Vierailija
7/7 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet.