Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä viikonloppulomakohteita ilman lapsia?!

Vierailija
08.08.2008 |

Sovittiin miehen kanssa että järjestetään vuorovuosina hääpäivän aikaan toisillemme yllätyksenä "häämatka", viikonloppu ilman lapsia. Kohde ja tekeminen siellä saa olla mitä vaan, mutta taloudellinen tilanne (minä kotihoidontuella, asuntolainaa) sanelee sen ettei kovin kallista voi olla.

Onko kellään mitään hyviä vinkkejä? Minun vuoroni tuli arvonnassa ensin :-)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilna, Riika.

Jos liian kalliita niin Suomessa vaikka Ahvenanmaa, Lappi

Vierailija
2/7 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan suhteellisen edullinen kaupunki ja lentoja saa kohtuuhintaan. Ihana jokivarsi ja tosi hyvää ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryanairilla Tampereelta pääsee halvalla mm. Bremeniin, Riikaan, Dubliniin, Milanoon/Bergamoon, Lontooseenkin muistaakseni. Tällä hetkellä tarjous 5€ suunta Bremeniin sekä Riikaan. Ei paha..

:) Hyvä idea teillä. Meillä samansuuntaista suunnitteilla, häämatkakin toteuttamatta kun olin viimeisillänin raskaana esikoisesta. Nyt jo vanhempia, voi jättää mummolaan, lapset 3 ja 5.5v..

Hauskaa matkaa teille!

Vierailija
4/7 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaan on lyhyt; max. perjantai-illasta sunnuntai-iltaan lastenhoidon takia...

Vierailija
5/7 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon vaikka kuinka junttia niin ehdotan risteilyä. Päivä tukholmassa, ihana vanha kaupunki, syötte rauhassa ja olette vaan. Miksi mennä merta edemmäs kalaan?:)

Vierailija
6/7 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs armas kotimaamme, kai täältäkin löytyy vaikka mitä nähtävää ja koettavaa? Mielellään etelä-keski Suomesta matkojen takia.

Vierailija
7/7 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla pääsee, ja hotellit ihan hyvätasoisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi