Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin mies kirosi pienelle pojalleen

Vierailija
09.06.2021 |

"Sä oot v..tu j..lauta ollu kolme päivää kavereiden kanssa, älä puhu paskaa!".
Poika jotain 6-8v puhui ihan tavallisella äänellä takaisin.

Iso uusi omakotitalo ja hyvä alue ei tosiaan tarkoita että ihminen olisi sivistynyt.

Terkkuja vaan miehelle mustassa hihattomassa paidassa, jos vaikka vaimos lukis tätä. Pitäskö ajatella uudelleen omaa kasvatustyyliä?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa mies oli Martti Suosalo joka oli korona-ahdinkoonsa turhautunut. Häntä tulee ymmärtää koska on Suuri Taiteilija ja hänen hätätilansa on täysin poikkeuksellinen.

Toi nyt on täysin tarpeeton kommentti.

Vierailija
22/41 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän naapurissa äiti huutaa ja kiroilee parivuotiaalle. Jos alkaa kuulua jotain vielä pahempaa, niin sitten lähtee ilmoitus.

Huutaminen ja kiroilu on pahaa. Henkistä väkivaltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän naapurissa äiti huutaa ja kiroilee parivuotiaalle. Jos alkaa kuulua jotain vielä pahempaa, niin sitten lähtee ilmoitus.

Mikäpä ei olisi väkivaltaa tänä päivänä.

Vierailija
24/41 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isäni ei koskaan kironnut lapsia/lapsille, mutta muuten kirosi kyllä ahkerasti, jos työt vitutti, ja mainosti minulle, miten hienoa on kun mies kiroilee. :D

Minä en kiroillut lainkaan ennen armeijaikää. Siellä sitten aloitin ja olen sittemmin jatkanut ja hyvin on elämässä mennyt.

Mun isä oli samanlainen, ikinä ei kiroillut tai huutanut lapsille, mutta muuten kyllä käytti voimasanoja reilusti. Minäkin sitten opin kiroilemaan ennen kuin sanomaan ässän.

Nykyään kiroilen vähän vähemmän, kun olen tämmöinen keski-ikäinen rouvashenkilö.

Vierailija
25/41 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäpä ei olisi väkivaltaa tänä päivänä.

Päivänselvä asia, että kaksivuotiaalle ei kiroilla eikä huudeta. Ei nyt eikä ennen.

Vierailija
26/41 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelu ilmoitus tehdä.

Vierailija
27/41 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilu on taiteenlaji.

Vierailija
28/41 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastensuojelu ilmoitus tehdä.

Luultavasti ei ole ainoa kiroileva vanhempi. Lastensuojelu ei ehtisi edes kaikkia tutkia. Mitä edes voisivat tehdä asialle.

Vierailija
29/41 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä edes voisivat tehdä asialle.

Uhata huostaanotolla niin kuin aina muutoinkin, kun lapsen vanhempi on tehnyt jotain kasvatussuositusten vastaista.

Vierailija
30/41 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiroilu on taiteenlaji.

Ei ole.

Vierailija
31/41 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä edes voisivat tehdä asialle.

Uhata huostaanotolla niin kuin aina muutoinkin, kun lapsen vanhempi on tehnyt jotain kasvatussuositusten vastaista.

Onhan kiroilu huono tapa, mutta ei se lastensuojelun asia ole.

Vierailija
32/41 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas sitä kultuuria kun joku kehuu ettei ole koskaan kiroillut jne.

Samaa kehumista tekemättömyyksistä kuten ei ole koskaan tupakoinut, ei ole koskaan käynyt töissä tai harrastanut yhdyntää.

Kyllähän sitä voi kehuskella vaikka sillä että on ollut koko elämänsä kuolleena ja ei ole elänyt elämäänsä.

Siitä sitten saada pyhimyksen rinkula sinne pääkoppaan pyörimähän.

Vierailija
33/41 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua, kun lukee, niin ymmärrän miksi koulumaailmassa lasten kielenkäyttö on aivan kauheeta. Se on kotoa opittu. Minun mielestäni lapselle ei kirota. Eikä häntä nimitellä. Se on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
34/41 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua, kun lukee, niin ymmärrän miksi koulumaailmassa lasten kielenkäyttö on aivan kauheeta. Se on kotoa opittu. Minun mielestäni lapselle ei kirota. Eikä häntä nimitellä. Se on henkistä väkivaltaa.

Ite kiroon kokoajan lasten kuullen ja tosi rumasti. Kuulostan ihan joltain merirosvolta.

Jos kuulisit minut niin paskoisit todennäköisesti saatana housuusi heh, jumalauta ämmä kato.

Tuun työväenluokasta ja puhe on sen mukasta. Omat vanhemmat jeesusteli ja kielsi kiroamasta, kielsi juomasta ja elämästä.

Mä oon helvetti sitä mieltä että ne piti itteään vaan parempina kuin muita naapureita. Mun kaikki kaverit kiroili, räki, imppas bensaa, joi salaa, tupakoi ja haistatti pitkät epäreilulle maailmalle missä työtätekevä kansa saa aina olla riistettynä.

HAistakaa paska!

Tämä on se mun perintö lapsillenikin. Pitkävihainen asenne ja periksiantamaton kiusallinen piikki hienohelmojen perseissä.

Sinä voit sanella mitä tahdot mutta mä haistatan pitkät ja elän ja elätän lapseni miten haluan.

Sinä et siihen puutu.

T: Työ väli  mies

Vierailija
35/41 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole lapsilleni kiroillut tai huutanut, mutta sen verran ymmärrän, että kiroileva vanhempi ei yksin ole syy lastensuojeluilmoituksen tekoon. Nimittelystähän tässä ei ollut edes kyse.

Vierailija
36/41 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se täysin väärin huutaa pienelle lapselle. Ei siitä mihinkään pääse. Varmaan isä saa kuulla vielä kunniansa kun poika kasvaa. Sitä odotellessa...

Vierailija
37/41 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapausta yarkemmin tuntematta, matala stressinsietokyky ei automaattisesti tarkoita sivistymättömyyttä. Ja ok-talossa asuminen ei mitenkään korreloi sivistyneisyyden kanssa - en tiedä, mistä moinen harhaluulo. Tulotaso ei takaa sivistystä.

Vierailija
38/41 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se täysin väärin huutaa pienelle lapselle. Ei siitä mihinkään pääse. Varmaan isä saa kuulla vielä kunniansa kun poika kasvaa. Sitä odotellessa...

Missä kohtaa aloituksessa puhuttiin huutamisesta?

Vierailija
39/41 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole lapsilleni kiroillut tai huutanut, mutta sen verran ymmärrän, että kiroileva vanhempi ei yksin ole syy lastensuojeluilmoituksen tekoon. Nimittelystähän tässä ei ollut edes kyse.

Nykyään mikä vaan on syy lastensuojeluilmoituksen tekoon. Vaikkapa se, että myöhästyi hammaslääkäriajalta tai että lapsi syö koulussa "liikaa".

Vierailija
40/41 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset