Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkoja, joihin ei ole niin helppoa päästä töihin, vaikka niin luullaakin

Vierailija
09.06.2021 |

Olen itse hakenut pari kertaa postinjakajaksi, en ole päässyt ja olen kuullut ettei olekaan välttämättä niin helppoa päästä jakamaan postia.

Sama varhaisjakelun kohdalla.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ajatukset. En pääsisi postinjakajaksi.

Vierailija
2/15 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut kelaan ja työkkäriin. Ei ole edes haastatteluun kutsuttu. Olisi akateeminen koulutus ja ymmärrystä työttömyydestäkin omakohtaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa täydet työtunnit tarjoava vakituinen työsuhde (puhelinmyyntiä ja feissausta ei lasketa nyt tähän).

Vierailija
4/15 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt kaupan kassalle lisätunteja hakemaan vaikka olin parhaillaan erikoisliikkeessä myyjänä ja kaipasin kipeästi lisää palkkaa. Hain jonnekin vuokrafirmaan eikä sieltä ikinä kuulunut mitään vastausta vaikka piti saada valita tunnit päältä mitkä tekee ja mitä kaikkea noista aina selitetään :)

Vierailija
5/15 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään? Kaikki. Hakemus, 500 muutakin hakijaa, videohaastattelu(ehkä jos pääset edes tähän asti), psykologiset/persoonallisuustestit,yksilö/ryhmähaastattelu jne. Ja paikka on joku 0-tuntinen extraaja kaupankassa,siivooja tms.

Vierailija
6/15 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ruoan maistajaksi.

Vierailija
7/15 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta yritin saada oppisopimuspaikkaa hoitoalalta. Olis kelvannut laitoshuoltajakin. Ei yhtään mitään. Koulutuksen Kautta pääsin töihin. Kouluun en vaan voinut perusopintotuella mennä, kun lapset oli pieniä. Piti taata perheen toimeentulo hanttihommia siellä täällä tehden.

Vierailija
8/15 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoon on vaikea päästä.

Vierailija
9/15 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassalle ei pääse, ei edes extraajaksi. Eikä mihinkään muuhunkaan osastolle kauppoihin.

T: 14kk työttömänä ollut merkonomi.

Vierailija
10/15 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous, kaupan kassa, mikä tahansa, mitä "kuka vaan" voi tehdä.

Jos työssä ei ole suoraa asiakaspalvelua, eli ei tarvita kielitaitoa, pääseminen on vielä hankalampaa

Opettaja, päteviä hakijoita on paljon.

Valtio, päteviä hakijoita on paljon, ja homma menee silti sisäisesti.

Vierailija
11/15 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajien sijaiseksi on tosi vaikea päästä. Olen hakenut kymmeniä paikkoja ja työntynyt kaikkiin löytämiini sijaisrekistereihin, mutta kolmeen vuoteen ei ole tärpännyt. Kolme vuotta sitten olin muutaman päivän kotoutumiskoulutuksessa opettamassa suomen kieltä, vaikken ollut koskaan opettanut suomea.

Aineenope, työkokemusta 25 vuotta

Vierailija
12/15 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousala. Itse nykyisen työpaikan nappasin kyllä itselleni, ihme kyllä.

Kysyin esimieheltäni kuinka monta hakemusta oli tullut avoimena olevaan paikkaan. Vastasi 150. Kyseessä iltatyö, koulun siivous. 

150! 

Vierailija
13/15 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki fyysisesti kevyt työ.

Ihmiset ovat todella mukavuudenhaluisia näinä hedonismin kulta-aikoina...

Ja sori nyt vaan, mutta lähäriä / siivoojaa ei tähän koriin lasketa.

Vierailija
14/15 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassa, myös ne osa-aikaiset. Henkilökohtainen avustaja - on koko ajan ilmoituksia, mutta ei välttämättä edes ne yritykset, joilla olisi paljon erilaisia paikkoja, ota yhteyttä. 

Vierailija
15/15 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassa, lehdenjakaja. Useita kertoja hakenut tuollaisia hommia eikä koskaan edes tullut haastattelukutsuja.

Siivoojaksi olen päässyt helposti syrjäisemmällä seudulla. Ei varmaan ollut paljon muita hakijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi