Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristallipuolue, mitä mieltä?

Vierailija
09.06.2021 |

Mitä ilo, totuus ja rakkaus tarkoittavat käytännössä politiikassa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään käytännön toiminnan tasolla tätä:

Kristallipuolueen ehdokkaat ottivat Uppo-Nalle-näytelmän kohteekseen, ja ohjaajan oli muutettava rokottava eläinlääkäri torimummoksi

”Jos tällaisia ihmisiä valitaan kunnallispolitiikkaan mukaan, millainen meidän kaupungistamme tulee”, kysyy teatterinjohtaja. https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/kristallipuolueen-ehdokkaat-ot…

Lastenteatteri sai rajuja uhkauksia kohtauksesta, jossa Uppo-Nalle rokotetaan

https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000007989846.html

Vierailija
2/18 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään. Täysin sisällöttömät poliittiset tavoitteet tuolla puolueelle.

Vierailija
4/18 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinkin oma puolue selvännäkijöille, joogalentäjille ja yksisarvishoitajille.

Vierailija
5/18 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt, että Qanon olisi lähellä ainakin osan ehdokkaista sydäntä.

Vierailija
6/18 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääke- ja rokotusvastaisuutta, humpuukihoitoja ja new agea.

Vierailija
7/18 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimestä tulee mieleen kristalliyö ja sitä myöden Aatu ja kumppanit.

Vierailija
8/18 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko Jari Sillanpää tähän?

Vierailija
9/18 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostanut sen vertaa, että olisin ottanut selvää mitä asioita puolue edes ajaa.

Vierailija
10/18 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella puolueella on ehdokkaanaan Astral-tv:n meedio, joka kuvailee itseään näin:

” Olen ollut selvänäköinen lapsesta asti. Minulle henkimaailman kanssa jutteleminen on luonnollista. Suvussani on kansanparantajia ja kun olin 10 vuotias, ukkini kertoi, että tulisin jatkamaan parantajana, seitsemäntenä parantajana suvussamme. Olen työskennellyt Suomen lisäksi Amerikassa, Englannissa ja Espanjassa. Suurimmat lahjani liittyvät yliluonnollisiin ilmiöihin.

Minulla on kokemusta avaruudellisistakin asioista. Pystyn tekemään harvinaisia avaruushoitoja, joilla poistan avaruusolioita kehon sisältä, sekä selitän selittämättömät avaruudelliset kokemukset asiakkaalle. Osaan nähdä kehon sisälle, sairauksien syyt ja alut. Henkinen tiesi, karmalliset asiat ja mysteerit ja niiden selvitykset ovat myös erityisalaani. Minulla on myös kortit käytössä ja pystyn välittämään parantavaa energiaa.

Tykkään työstäni yli kaiken, haluan auttaa kaikenlaisia ihmisiä. Palvelen sinua nöyryydellä ja suurella sydämellä.”

https://www.astraltv.fi/ennustaja/meedio/anita-de-coteau.html

Vierailija
11/18 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se paljon Virheitä hullummalta vaikuta, valitettavasti.

Vierailija
12/18 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluavat lisää vanhempien (lue: äitien) paapomista erilaisilla tuilla, ei minun puolueeni.

missä on puolue, joka lupaa ja kykenee lisämään kansanvaltaa, vähentämään byrokratiaa ja antamaan suomalaisille vaikkapa sen paljon mainostetutn tilan ja vapauden liikkua (tämä siis merkitsee sitä, että bensan hinnat alas ja yksityisautoilu mahdolliseksi kaikille kunnes tulee oikeasti varteenotettavia ympäristöystävällisiä kulkumuotoja).  asun 300 metrin päässä rautatiesta, mutta tuo rautatien pätkä on pois käytöstä. mitä tuhlausta, kun senkin voisi ottaa käyttöön osana julkista liikennöintiä.

Vierailija
13/18 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten avaruusoliot pääsee kehon sisälle ja mitä ne siellä tekee ja miksi ne haluaisi ihmisen kehon sisälle, kun niillä on korkeaakin teknologiaa eikä tarvitse täällä maan päällä homehtua?

Siis kysyn vaan, en ollut koskaan kuullut tuollaisesta.

Vierailija
14/18 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasille vasemmistolaidan yksisarviskulkijoille jotka kuvittelee taikasienien napostelemisen ohessa oikeasti tietävänsä mistä se taikaseinä löytyy. Hajoaa riitaisasti ennen seuraavia eduskuntavaaleja vähintään kahdeksi puolueeksi kun johtoryhmän jäsenillä menee toistensa sienet sekaisin.

Vierailija
15/18 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella puolueella on ehdokkaanaan Astral-tv:n meedio, joka kuvailee itseään näin:

” Olen ollut selvänäköinen lapsesta asti. Minulle henkimaailman kanssa jutteleminen on luonnollista. Suvussani on kansanparantajia ja kun olin 10 vuotias, ukkini kertoi, että tulisin jatkamaan parantajana, seitsemäntenä parantajana suvussamme. Olen työskennellyt Suomen lisäksi Amerikassa, Englannissa ja Espanjassa. Suurimmat lahjani liittyvät yliluonnollisiin ilmiöihin.

Minulla on kokemusta avaruudellisistakin asioista. Pystyn tekemään harvinaisia avaruushoitoja, joilla poistan avaruusolioita kehon sisältä, sekä selitän selittämättömät avaruudelliset kokemukset asiakkaalle. Osaan nähdä kehon sisälle, sairauksien syyt ja alut. Henkinen tiesi, karmalliset asiat ja mysteerit ja niiden selvitykset ovat myös erityisalaani. Minulla on myös kortit käytössä ja pystyn välittämään parantavaa energiaa.

Tykkään työstäni yli kaiken, haluan auttaa kaikenlaisia ihmisiä. Palvelen sinua nöyryydellä ja suurella sydämellä.”

https://www.astraltv.fi/ennustaja/meedio/anita-de-coteau.html

Hyvin pitkälle noilla linjoilla menevät muutkin.

Vierailija
16/18 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo porukka on niin sekaisin, että Ylen pienpuolueiden vaalitentissä jopa SKE-puolueen edustaja vaikutti täysijärkiseltä siihen kristallihippiin verrattuna. Aikamoinen saavutus sekin.

Vierailija
17/18 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa eilisen Leveli niin tiedätte.

Vierailija
18/18 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilo=ei koronarajoituksia

Totuus=korvataan "valemedia" ja tiede luontaishörhöilyllä, spiritualismilla, intuitiolla ja toketuben totuuksilla(korona on "plandemia" ja siihen uskovat lampaita.)

Rakkaus=halaus, kosketus ilman koronaetäisyyksiä, pesäpallomaila

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme