Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun hiukset menevät pilalle... Voiko oikeasti vaikuttaa mielenterveyteen?? HELP!!

Vierailija
09.06.2021 |

Tukka hyvin, kaikki hyvin.. nyt ei ole.. Hiukset paloivat vaalennuksen yhteydessä. Jouduttiin leikkaamaan epämääräinen mulletin ja pixien yhdistelmä, ja väriksi sävytetty tunkkainen tummanvaalea, joka vihertää toisaalta ja hohkaa oranssia tyvestä.

Loma alkoi, ei tee mieli poistua kotoa tän kuontalon kanssa. Mitenkään en saa sitä laitettua. Hatut/huivit eivät tämän pallonaaman kanssa toimi. Mitä mä teen tälle?! Surettaa ja ketuttaa. Olo ei ole muutenkaan kovin hehkeä ja hiukset ovat olleet aina, melkein se ainoa, ylpeyden aihe ja nyt ei ole oikein niitäkään. Samalle kampaajalle en enää mene ja niin naurettavalta kuin se kuulostaa, niin en kehtaa tän pääni kanssa mennä kyllä kenellekään toisellekaan. Mikä colormask-tyyppinen ratkaisu voisi auttaa? Latvat, ne vähät jäljelle jääneet ovat tällä hetkellä vihertävän harmaan ruskeat ja tyvi lämpimän ruskea. En tiennyt olevani näin materialistinen aikaisemmin :(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskallat ja sulle sopii ota kesäksi lyhyt siilitukka. Mulla on . Olen nainen.

Vierailija
2/24 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että joillekin sopii todella hyvin, mutta itselleni ei... Testasin vuosia sitten ja se oli kyllä kanssa omalla kohdalla identiteettikriisi. Naama tosiaan mallia pallo ja tylsä, kuten myös muukin tyylini..

Vierailija kirjoitti:

Jos uskallat ja sulle sopii ota kesäksi lyhyt siilitukka. Mulla on . Olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää. Siis kyllä voi.

Vierailija
4/24 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko hiukset kii? Mä vetäisin jonkun tummemman sävyn päälle ja tukka nutturalle

Vierailija
5/24 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt enää yrittää niitä vihertäviä latvoja pelastaa... luultavasti nekin on huonossa kunnossa ja on vain ajan kysymys, että joudut leikkaamaan pois?

Vaikka lyhyt ei sopisikaan sun kasvoille niin hyvin kuin pitkä, niin siisteys on tässä tapauksessa se tärkein. Leikkaat niin lyhyeksi, että jäljelle jäänyt hius on terve ja siisti, väri ja laatu.

Naamasta ei välttämättä saa klassisen kaunista, mutta omaperäisen saa. Kokeile vaikka erilaista meikkiä, ehkä vähän graafisempaa ja vahvempaa sen lyhyen tukan kanssa. Käytä isoja korviksia.

Mutta muista siinäkin, että siisteys on se tärkein. Että on huoliteltu look. Pidä huolta, että iho on puhdas ja tasainen, jos suinkaan mahdollista.

Vierailija
6/24 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ehdotuksista, lisää saa laittaa. 

ap

Vierailija
7/24 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylettyvät osin kiinni.

Vierailija kirjoitti:

Saatko hiukset kii? Mä vetäisin jonkun tummemman sävyn päälle ja tukka nutturalle

Vierailija
8/24 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olo ei ole muutenkaan kovin hehkeä ja hiukset ovat olleet aina, melkein se ainoa, ylpeyden aihe ja nyt ei ole oikein niitäkään."

Minkä takia menit vaalentamaan hiuksesi pilalle, jos ne ovat olleet melkein ainoa ylpeydenaiheesi? Etkö salli itsellesi mitään kaunista?

Vierailija
9/24 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ne aiemminkin olleet vaaleat, mutta nyt meni sekin pieleen, syytä en tiedä... Tuli sellainen poikkirantu ja siitä lähti heikosti menneet korjausliikkeet. Ilmeisesti hiuksissa ollut metallijäämiä tjtn.

ap

Vierailija
10/24 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt oikeasti, kyllä ne kasvaa takaisin. Mieti hetki kaljuuntuvia naisia jotka eivät ikinä saa hiuksiaan takaisin, itsekin kuulun näihin.

Vierailija
11/24 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihertävä sävy tulee usein kun vaalennettua hiusta värjätätään tummemmaksi. Tarvitset vihreän vastaväriä punaista. Joku colormaskin kuparisävy voisi toimia.

Vierailija
12/24 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latvat ovat kyllä vissiin tosi kuolleet, kun ei tuo kupari tai edes punainen colormask niihin tartu... Kokeiltu on. Eli leikattava tää on :( t. ap

Vierailija kirjoitti:

Vihertävä sävy tulee usein kun vaalennettua hiusta värjätätään tummemmaksi. Tarvitset vihreän vastaväriä punaista. Joku colormaskin kuparisävy voisi toimia.

Vierailija
13/24 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto... mulla kanssa ihan karseat hiukset... täysin hallitsemattomat ja sen verran lyhyt ja kerroksittain leikattu, että kiinni ei saa mitenkään. HIRVEÄ välivaihe.

Vierailija
14/24 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheh, paksu kanarianlintu 😂

Vierailija
15/24 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta se oikeastaan vaan indikoi huonohkosta itsetunnosta.

Vierailija
16/24 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 15 lohduttaa: sun hiukset kasvaa kyllä takas. Ajattele, mulla on KALJU läikkä päässä ja joudun näkemään aikasta paljon vaivaa sen peittelyyn. Saan sen kyllä peittoon mutta paljon menee aikaa ja tuotteita. Olen nainen ja asiakaspalvelussa töissä. Revi siitä xD

Vierailija
17/24 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se mielenterveyteen voi vaikuttaa jos ulkonäkö ja pinnallisuus on kaikki kaikessa

Vierailija
18/24 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ehdotusta:

- harkitse hiuslisäkkeitä, jos jäljellä on eds sen verran, että lisäkkeet saa kiinni

- hanki hattu. Sanot, että sun pallonaamaan ei hatut sovi, mutta se ei pidä paikkaansa, sillä JOKAISEEN naamaan löytyy sopiva hattumalli. Sun pitää vaan vaihdella lierin ja kuvun mallia riittävän kauan. https://www.wikihow.com/Choose-Hats-for-Your-Face-Shape

Vierailija
19/24 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruukki!

Vierailija
20/24 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ehdottaisin pidennyksiä kesäksi. Rapunzel of sweden on oma suosikki kauppani, josta tilaan tarvittaessa. Itsellä meni kans vaalennettua pilalle tukka niin tilasin sieltä teippipidennykset, eivät rasita omaa tukkaa siinä määrin kuin sinetit ja auttaa jos on pakko olla tukassa pituutta. Clipsi pidennykset toimii kans vaikka olis lyhyt, kiinnityskohdat voi peittää huivilla tms. 

Tein niin että värjäsin suklaan ruskean tukan, laitoin ohuita vaaleita raitoja, raitojen avulla tukan vaalentaminen onnistuu helpommin ja lopputulos on usein luonnollisempi. Myös voi koittaa jotain balayagea tms. 

Silvershamppoo on auttanut keltaisuutta vastaan itsellä. <3

Rapunzelilla on myös lasku/osamaksu mahdollisuus, onhan siinä toki korkoa mutta jos ei oo varaa mutta pakko saada pian parempi lookki.

Mulle hiukset on kans ollut aina kaikki kaikessa. Mutta koita näitä juttuja, en ehkä vetäisi siiliä, jos se ajatuksena hirvittää, itse oon aina vaan käyttänyt naamioita ja hiusölyjä jotka saa sen huononkin latvan näyttämään paremmalta ja kiiltävältä, ehkä uusi väri ja pidennykset olis mun ehdotus tähän kesään.<3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi