Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Ei mulla oo kavereita”, ”kukaan ei pidä yhteyttä”, ”ei kukaan tuu meidän juhliin”

Vierailija
08.06.2021 |

Mulla on tällainen ystävä jonka tuntenut yli puolet elämästäni. Viestittelen hänelle muutaman kk välein ja olen pyytänyt käymään ja moniin juhliini eikä koskaan ole tullut. Paitsi nuorena.

Hän ilahtuu viesteistäni sanoo että oli tosi kiva viestitellä ja ihanaa kun pidän yhteyttä kun kukaan ei oikein pidä. Sovittiin että tulee nyt keväällä käymään luonani ja sanoin silloin että oon kutsunut jo todella monet kerrat että saa nähdä tuletko, täällä odotan kovasti että ilmoitat mikä päivä sopii. Olen asunut tässä 15 vuotta eikä ole käynyt vaikka olen kutsunut monta kertaa.

Ei tule, ei laita koskaan viestiä, ei kuulu mitään.

Hän suunnitteli jokin vuosi sitten isoja tupareita jotka ei toteutuneet kun kukaan minun lisäksi ei tullut.

Voisko ihminen itse pitää yhteyttä kavereihin ni ne ei katoaisi? Vinkkinä vaan jos satut tätä lukemaan ja tunnet olevasi yksinäinen ni voisko syynä olla että et tee yhteydenpidon eteen itse yhtään mitään?

Tiedän jo ettei hän tule keväällä vai meniköhän se kevät jo. Otanko vielä yhteyttä, varmaankin, hän tuskin ottaa, ikinä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan hän tehnyt jotain, jos oli järjestänyt tuparit ja kutsunut sinne ihmisiä?

Vierailija
2/4 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano tuo suoraan hänelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko hän ei oikeasti välitä tavata tai muutenkaan olla aktiivisesti kaverisi (ja vain teeskentelee ilahtuneisuutta siitä, että pidät yhteyttä) tai sitten hänellä on jostain syystä vaikeuksia siirtyä tuumasta toimeen tai hän ei kehtaa käytännössä ehdottaa tapaamista, koska ajattelee, että olet niin kiireinen tai että kutsut vain kohteliaisuuttasi.

Tapaamisen tarkan päivämäärän sopiminen todennäköisesti auttaa. Esim. "Sopisiko sulle tulla käymään ensi perjantaina kuuden maissa?". Sinun ehkä täytyy olla se, joka ehdottaa päivämäärää. 

Vierailija
4/4 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olihan hän tehnyt jotain, jos oli järjestänyt tuparit ja kutsunut sinne ihmisiä?

Jos hän ei pidä niihin ihmisiin muutoin yhteyttä, niin turha kuvitella että ne tulee sinne tupareihin.

Osa ihmisistä ei tunnu tajuavan, että ystävyyssuhteita pitäisi pitää yllä eikä vain kuvitella niiden pysyvän jossain lepotilassa itsekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi