Onko sinulla jokin mielisairaus?
Onko sinulla jokin mielisairaus?
Kommentit (19)
Epätyypillinen masennus ja tunne-elämältään epävakaa persoonallisuus.
Masennus löytyy. Terapiassa olen käynyt ja SSRI-lääkkeitä syönyt. Kumpikaan ei auttanut yhtään, joten nyt vain katselen, että kuinka kauan jaksan elää ennen kuin teen itsarin.
Keskivaikea masennus, yleistynyt ahdistuneisuushäiriö, pakko-oireinen häiriö, vaativa persoonallisuushäiriö, aspergerin oireyhtymä ja keskittymishäiriö (ADD).
Reseptilääkkeilläni pyörittäisi jo pientä apteekkia :/
Naureskelen yksinään joskus ihan vedet valuu silmistä. En tiedä onko minulla joku mielisairus kun ei ole tutkittu. Maski tänä aikana onneksi helpottaa ettei ihmiset kiinnitä niin paljon huomiota.
4 eri mielisairautta ja psykoosilääkettä käytän säännöllisesti ssri-lääkkeen ohessa.
Kauheasti kysmyksiä aina muttei mitään itsestään kerro. kysmyksiä kysmyksiä vaan. Keskusteluu kun kerran kyseletkin noin paljon aina. Tämä on keskustelu ei kyselypalsta. Jää jotenkin vajaaksi homma, vain kysely ja muutama sana.
vieroksuja kirjoitti:
Kauheasti kysmyksiä aina muttei mitään itsestään kerro. kysmyksiä kysmyksiä vaan. Keskusteluu kun kerran kyseletkin noin paljon aina. Tämä on keskustelu ei kyselypalsta. Jää jotenkin vajaaksi homma, vain kysely ja muutama sana.
Vajaa on ap:n. Oliko yllätys.
Vakava masennus vuodesta 1995 lähtien. Joskus kokeilin lääkkeitä, mutta ne vei vaan toimintakyvyt ja lihotti. Nykyään olen vain hyväksynyt, että olen masentunut. Mitään parannusta en usko koskaan tulevan, ja muille valittaminen siitä ei tuo kenellekään iloa. Harva tuosta masennuksesta mitään tietää, vitsailen vaan kaikesta ja peitän. Ollut suojakuori, niin pitkään, kuin muistan. Työkavereille en ole koskaan kertonut mitään. Pelkään, että suhtautuminen muuttuu, ja en halua mitään sääliä. Veikkaan, että kohtalotovereita on runsaasti.
Ahdistuneisuushäiriö. Aikoinaan diagnosoitiin myös PTSD sekä dissosiaatiohäiriö, mutta niiden kriteerit tuskin enää täyttyvät.
2007 lääkäri kirjoitti Ketipinor reseptin ja käytän lääkettä edelleen.