Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stockmann - kun haluat p*skaa palvelua

hieman ärtynyt asiakas :D
08.06.2021 |

Ostin stokkalta lapselle ulkovaatteen netin kautta. Vaatteeseen tuli alle 3 kuukauden jälkeen vika- vetoketju meni rikki. Reklamoin takista stokkalle. Ensinnäkin vastauksessa kesti liki 3 viikkoa. Vastaus sisälsi typeriä kysymyksiä " voisitko viedä takin meidän liikkeeseen jossa se voidaan tarkistaa onko valmistusvirhe vai ei" "voisitko vielä vastata oliko vetoketju heti alussa rikki" yms. MITÄ PASKAA. Ihan tosissaanko luulevat että lähden ajelemaan jonnekin hikiseen stockmanniin, jossa joku myyjä alkaa nykertää vetoketjua ja katsoo kristallipallostaan että mistä syystä vetoketju on mennyt rikki. Ehei, antaa olla sitten, pitäköön hikiset 40 minkä takki maksoi, heitän sen roskiin ja en vaan enää asioi stokkalla. Ikinä.

Minulla on kerran aiemminkin mennyt takista vetoketju rikki. Reklamoin siitä Kärkkäiselle, vastaus tuli parissa päivässä; pahoittelut, ja sain valita lähetänkö takin takaisin ja otan rahat takaisin, vai otanko hinnanalennuksen ja kiikutan suutarille vetoketjun vaihtoon. Olin käyttänytkin takkia melkein puoli vuotta, mutta kyseessä oli kallis takki ja ei kukaan kyseenalaistanut olenko nyt itse rikkonut vetoketjun vai mikä siihen tuli. Palautin takin, sain rahat, tilasin uuden. Asioin Kärkkäisellä useamman kerran vuodessa.

Että joo, en ihmettele miksi stokka on kohta konkurssissa, nauran kun se päivä tapahtuu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain liikkeissä on tapana tehdä tuo "tarkastus" koska jos kyseisessä tuotteessa on valmistusvirhe niin he voivat puuttua asiaan eikä sama toistu muillekin asiakkaille, todnäk olisivat asiaa jotenkin hyvittäneet/pahoitelleet. Ikävä että näin kävi, mutta oon törmännyt tuohon samaan ja kun vein takaisin tuotteen niin sain hyvitystä. Varsinkin jos on kyseessä laadukkaampi takki niin tietävät ettei sen vetoketjun pitäisi rikkoutua noin lyhyessä käytössä jossei tahallaan revi sitä joka suuntaan.. Niin siksi halusivat varmaan tarkistaa asian.

Vierailija
2/6 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai ne tarkistamatta voi hyväksyä, muutenhan sitä vois muutaman kuukauden käyttää ja hajottaa ja sitten vaatia korvausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli valitat palvelusta, jota et edes suostunut ottamaan vastaan? Mikä sinua vaivaa?

Vierailija
4/6 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli valitat palvelusta, jota et edes suostunut ottamaan vastaan? Mikä sinua vaivaa?

No kyllä sitä nyt pitää nöyrästi ottaa vastaan mitä tarjotaan!

Mitä siitäkin tulisi, jos kaupan asiakkaita tarvitsisi ajatella!

Vierailija
5/6 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen stokkalaisen kaverina voin kertoa että kyllä kaikenlaisia yrittäjiä on... Siksi kaikki pitää tarkistaa. Ei vain stokkalla vaan kaikkialla. Elikäs en komppaa aloittajaa nyt tässä kun on kärsimätön asenne. Kauppa on asia jonka selvittämisessä valitettavasti menee vähän aikaa.

Ei sillä etteikö Stokkan naamatusten palvelussa olisi parantamisen varaa. Toisaalta ne on siellä monet olleet 20 vuotta seisten jaloillaan kaiket päivät kuunnellen samat jutut. Minulla nykyään on tosi korkealla sympat palvelualojen ihmisille. Moni marssii liikkeeseen tai tilaa palveluita ihan kauhealla asenteella. Toiset taas ei. Fiksu erottelee ne hyvät ja potkii pihalle huonot. Rahalla ei pitäisi saada ihan mitä tahansa käytöstä anteeksi. Miksi pitäisi?

Vierailija
6/6 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minua ei haittaa jos tarkistetaan. Sen toisenkin takin lähetin, se tarkastettiin, ja sitten raha palautettiin tilille. 

Mutta minusta on paskaa palvelua ekana epäillä ääneen voisiko olla valmistusvirhe vai asiakkaan moka (tosin tästä vetoketjusta moista on täysin mahdotonta "tarkistaa", voi vain spekuloida tai arvailla miksi se ei aukea). Ja paskaa palvelua pyytää minua kiikuttamaan takkia jonnekkin liikkeeseen, josta en sitä alunperinkään ole hakenut.

No jokainen toki saa tarjota just sellaista palvelua kuin haluaa, ja jokainen saa valita kauppansa sen mukaan millaista palvelua haluaa. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme